• Lauris P.O.V.


Zuchtend val ik neer op mijn bed. De lessen waren zo traag voorbij gegaan, ik kon me helemaal niet concentreren. Ik staar een tijdje naar het plafond tot ik besluit om mijn schrift van geschiedenis erbij te nemen. Rondom alle woorden staan er een aantal tekeningetjes die ik gemaakt heb tijdens de les. Ik heb meer tekeningen op mijn blad staan dan woorden. Misschien moet ik even langs Louis in plaats van me bezig te houden met geschiedenis.
Eenmaal op de gang kom ik een meisje uit mijn klas tegen die vele opgewekter dan anders is. Ze ziet me haar aankijken en glimlacht naar me. "Ik mag naar huis" zegt ze glunderend. Ze zit hier nog maar 1 jaar en ze mag al terug, wow. "Oh echt? Super voor je" zeg ik gemeend, ookal komt het er niet zo uit. Ze knikt nog even naar me en wandelt dan verder richting haar slaapkamer, vermoed ik. Louis ligt zo'n 2 gangen verder van me, aangezien hij wat ouder dan me is. Ik snap het systeem niet zo goed want er liggen ook jongeren van jongere leeftijd op mijn gang.
Niet veel verder zie ik het blonde haar van de jongen waar ik bij zat in de eetruimte. Hij staat met zijn rug naar me toe tegen een muur leunend. Ik kuch even zodat hij merkt dat ik achter hem sta, maar hij draait zich niet om. "Niall?" zeg ik vragend terwijl ik hem een tikje op zijn schouder geef. Niall draait zich naar me toe en kijkt me met opgezwollen ogen aan. Heeft hij gehuild? Voor ik het hem kan vragen glimlacht hij naar me. "Hoi Lauris" ik glimlach even terug "Zeg maar Lau" hij knikt en kijkt me even in stilte aan. Om de stilte te breken vraag ik of hij mee wil komen naar de kamer van Louis. Hij twijfelt even maar stemt dan toe. Ik knik en wandel dan met hem de gang van Louis in.
Ik klop aan en wacht even tot Louis de deur opent. Niall en ik blijven in stilte naar de deur staren. We staan nu al bijna een minuut naar de deur te staren dus draai ik me terug om. "Hij is vast aan het slapen ofzo.." zeg ik, hopend dat hij gewoon slaapt. Niall knikt en kijkt me vragend aan. "Wil je misschien meekomen naar mijn kamer? Ik lig bij je op de gang..." Hij kijkt even naar de grond en dan terug in mijn ogen. "Uhm.. Is goed" zeg ik twijfelend. Zijn ogen twinkelen een beetje en snel wandelt hij naar zijn kamer.

Hiiii! Wow, sorry dat ik even niets meer heb gepost! Ik heb nogal een drukke week gehad: School is terug begonnen, ben naar een concert van Selena Gomez geweest (een van de beste avonden van mijn leven omg), huiswerk, ... maar hier hebben jullie een stukje! Wat vinden jullie ervan?
Btw, wie gaat er naar Louis zijn match kijken? Ik ben zo trots op hem, hij wilde altijd zanger worden: hij zit in one direction. Hij wilde een voetballer worden: hij speelt vandaag een match! sooo proud!
xxxx Britt

Reageer (3)

  • Iiampayne

    Mooi x

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    O My God.
    Ik liet mijn moeder net een foto zien van Louis en ze zij "Hij is wel lekker, jammer dat ie zo jong is"
    DAT WIL JE JE MOEDER TOCH NIET HOREN ZEGGEN??

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • SweetDemon

    o mooi geschreven snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen