Foto bij Chapter one

“Eindelijk! Oh, baby. Ik heb je gemist” Dean zat in zijn auto en behandelde die als een vrouw, wat niet vreemd was, gezien het feit dat hij het ‘baby’ noemt.
“Soms vraag ik me af of jij wel echt mijn broer bent” zei Sam, die naast hem zat.
“Dat ben ik zeker. Zelfs in jou nachtmerries” zei Dean en lachte.
“Hoe komt het dat ik hier de visioenen krijg en jij hier de freak bent” zei Sam.
“Bitch”
“Jerk” Sam en Dean lachte. Dean startte de auto en reed weg.
“Zo. Waar moeten we naar toe?” vroeg Dean.
“Geen idee. Zal Bobby even bellen” zei Sam. Hij pakte zijn gsm en belde hem op.
“Hey, Bobby. Met Sam” zei Sam. Dean keek hem aan.
“Dat meen je niet” Dean keek op.
“Ik begrijp het...Het geeft niet. Je kon er niks aan doen...Zal ik doen” zei Sam en legde af.
“Wat is er?” vroeg Dean.
“Bobby’s tante is overleden en Bobby heeft gevraagd om niet langs te komen” zei Sam.
“Had hij dat niet wat eerder kunnen zeggen?!” zei Dean kwaad.
“Bobby kon het toch ook niet weten” zei Sam.
“Nu zijn we voor niks naar Engeland gekomen” zei Dean.
“Engeland is een geweldig land en Londen bied vele bezienswaardigheden aan” zei Sam. Dean zuchtte.
“Ok dan. We zoeken een hotel” zei Dean.
“Dank je” Sam keek hem lachend aan. Dean negeerde hem.

1 hour later...

“Ik heb betere hotels gezien” zei Dean en gooide zijn spullen op het bed. Sam starte zijn laptop op.
“Ik wil het niet weten” zei Sam. Dean lachte.
“Buckingham Palace is een van de mooiste gebouwen in Londen, dat veel aandacht en toeristen trekt” las Sam hardop voor.
“Saai” zei Dean en liet zich neer vallen op het bed. Sam zuchtte.
“De koningin heeft een nieuwe adviseur die haar adviseerde een paar maanden op vakantie te gaan. Daardoor kwam de adviseur aan de macht. De vorige adviseur, Mycroft Holmes, reageert geschokt en voelt zich vernederd” zei Sam.
“Blijf je dat doen?” vroeg Dean.
“Dean. Hier klopt iets niet”
“Hoe bedoel je?”
“De vorige adviseur was trouw en stond jaren aan een stuk aan de rechter hand van de koningin”
“So?”
“So?! Waarom zou ze nu in eens een andere nemen?” vroeg Sam.
“Hoe heet die nieuwe?” vroeg Dean.
“Harold Saxon”
“Nooit van gehoord” zei Dean.

Reageer (1)

  • MysticXheart

    OMG IK LACH NU EVEN HEEL HARD SORRY IK GA VLUG VERDER HAHAHAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen