Foto bij Page 5

Hallowwaa
Sorry kon gisteren niet sturen, ik moest voor 7 vakken huiswerk maken :$
Maar ehm..
Ik heb al deze stukjes geschreven, ik ben al een heel stuk verder, in de ziekenhuis. Jullie zullen later snappen waarom. Niet bang worden van dat er iets is, ER IS NIKS ;P
Nou als jullie daar zijn dan snappen jullie hoe ver ik nu ben. Maar ik moet alle stukjes ongeveer herschrijven, dus daarom kan ik niet elke dag schrijven.
Bijvoorbeeld die Ellie zat er eerst niet bij, heb ik verzonnen toen ik zat te schrijven. Maargoed, veel verandering heeft het niet.
Geen zorgen, lees gewoon maar verder (:
have fuunnn <3
x
Ps. de foto's zijn gewoon van internet.

Ik draai me me weer om en loop naar de deur. Ik open het met mijn sleutels en stop het dan weer in mijn zak. Ik loop naar binnen, en zie meteen Chong naar de deur lopen. Wat een schattig kind is dat toch. (http://data1.whicdn.com/images/66332838/large.jpg)
Hij heeft drie kleurpotloden in zijn hand. Ik glimlach naar hem. Hij glimlacht terug.
Chong is hier al vanaf zijn 2.Hij is nu 4 jaar. Vaak kwam hij naar me toe om te tekenen, omdat hij dacht dat ik mooi kon tekenen. Sindsdien mag hij me wel. Hij loopt de woonkamer binnen, ik de keuken.
'Hoi Nany.' zeg ik vrolijk tegen Nany, en leg de twee tassen op het aanrecht. Nany kijkt op van het wassen van groente.
'Oh hai Seher. Is het gelukt?' vraagt ze. Ik knik. Oh ze moest is weten, er is zoveel gelukt.
Ze droogt haar handen aan een kleedje en pakt het eerste tasje die ze tegen komt voor haar.
'Ik heb, als je het niet erg vindt, een tucs en oreo gekocht.' zeg ik.
Ze kijkt in het tasje en knikt dan goedkeurend. Ze pakt de rest van het tasje uit.
'Ehm Nany?' Ik zet mijn kont op de keukentafel die voor het aanrecht staat.
Ze kijkt me aan en gaat dan verder met et uitpakken.
'Ik ehm.. Ik ga morgen naar de bioscoop.' zeg ik voorzichtig.
Ik zie Nany even stil staan. Ze kijkt een seconde of 5 stil voor zich uit, kijkt mij aan, ook een seconde of 5, en knijpt haar ogen tot spleetjes. Oke ik weet het, ik ben nog nooit ergens heen geweest. Ik had nooit vrienden.
'Ik eh..' stamel ik.
'Nee nee. Het is goed. Je mag gaan.' zegt ze nadenkend en gaat dan verder met het andere tasje. Ik zucht opgelucht.
Dit is ook gelukt.
Ik loop naar de woonkamer waar een paar kinderen zitten te tekenen met Kübra, een ouder van ongeveer 28 jaar, en Ellie en haar meelopertjes. Oh wat haat ik haar.
'Hai Seher.' begroet Kübra me.
'Hoi.' zeg ik terug en bekijk stuk voor stuk de tekeningen van de kinderen.
'Seher!' roept Chong en komt op me af.
'Hai schat.' zeg ik en neem hem op mijn schoot.
'Wil je wat voor mij tekenen?' vraagt hij lief.
Ik lach en pak een potlood en pen.
Binnen no time heb ik wat getekend (http://data1.whicdn.com/images/77002791/large.jpg)
'Heb jij dat gemaakt?' vraagt Kübra ongelovig. Ik knik verlegen.
'Wow.' bewondert ze mijn tekeningen nadat ze het heeft opgepakt.
'Ik zei toch dat je super mooi kan tekenen?' zegt Chong met een lach. Ik geef lachend een kusje op zijn hoofd.
'Ik ga even naar de keuken Seher. Pas jij op hun?' vraagt Kübra na een tijdje. Ik knik en vervolgens gaat Kübra weg.
Ik voel de ogen van een paar mensen op me prikken, en zie vervolgens dat ze na me toe komen.
'Zo zo. Mevrouw Ik-Zoek-Aandacht doet weer eens stoer.' zegt Ellie terwijl ze haar armen over elkaar doet.(http://data1.whicdn.com/images/77020166/large.jpg)
'Dat doe ik niet.' zeg ik rustig, maar voel de woede omhoog komen. Rustig Seher, laat het niet weer gebeuren.
'En daarom zit je bij Kübra te tekenen?' zegt ze met een bitch stem.
'Jaloers?' zeg ik maar verbaas dat ik dit zei. Dit is al voor de tweede keer..
Ik zie ook de verbazing in Ellie's ogen.
'Zo, zien jullie meiden. Mevrouw Seher denkt dat ze wat is.' ze lacht achterom, naar haar ''vrienden''. Ik hoor de meiden giechelen.
'Laat me gewoon met rust.' brom ik en sta op met Chong nog op mijn schoot. Meteen zet Ellie een stap nar voren zodat ik er niet heen langs gaan.
'Hoho, waar denk jij heen te gaan?' vraagt ze boos, met haar hand op mijn borstkas geprikt.
'Gaat jou niks aan.' zeg ik nors en probeer haar weg te duwen maar dat gaat niet met Chong, die rustig in mijn armen zit.
'Seher, ik ben bang.' fluistert Chong, en leg zijn hoofd op mijn schouder en kijkt me bang aan.
'Stil maar, het komt goed.' fluister ik hem terug.
'Nou, dan ga je maar zitten.' zegt Ellie vals lachend, en duwt me naar achteren, waardoor ik bijna val maar met net op de bank terecht kom. Ik hoor de meiden hard lachen. Oke dit gaat me te ver. Ik sta weer op om een poging te wagen.
'Heb je me niet gehoord?!' roept Ellie.
'Nee.' zeg ik boos.
'Nou oke dan.' zegt ze gemeen, en ik zie net haar arm naar mij toe zwaaien tot...

Ik zie de arm voor me vliegen, maar zie haar net naar achteren vallen, net op haar billen op de grond. Ik kijk verbaasd naar Chong, die lachend mij aankijkt. Ik lach kort naar hem, en passeer snel naar de deur terwijl ik schattige gebrabbel/gelach van de kinderen hoor.
Ik loop snel met Chong naar mijn kamer en leg hem op mijn bed en doe de deur dicht. Chong straalt van de trotsheid.
'High five baby!' zeg ik lachend naar Chong en steekt mijn hand op.
Met een big smile slaat Chong terug.

Reageer (4)

  • cloudxhoran

    Haha Die ellie ziet er echt uit als zo'n dikke bitchh..

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ahaw,
    Zo leuk stukje.
    Snel verder.xx

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    WHOEHOEE!! Little Figther! x

    1 decennium geleden
  • Biall

    Aww

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen