Foto bij ~6~ Harry

Whoop whoop, nog steeds halfziek maar ik sleep mezelf gewoon naar school... Ik heb net een enorme taak van geschiedenis af en moet nog een taaltaak voor frans maken bleh... Oh en nog zo'n 300 tekeningen voor kunstvak... Maar we willen dagelijks een hoofdstuk activeren en omdat ik morgen de hele dag weg ben moet ik hem nu wel maken
(That's right! Ik werk vooruit :0)

Nog steeds geen goed plaatje maar dit is mijn achtergrond van mijn laptop en ik vind hem best wel pretty awesome

"Draco stop!" schreeuwde ik. Hij had me door heel Villa Malfoy heen gesleept en nu waren we in de tuin aangekomen. "Straks komt er een geiteenhoorn! Die eten je levend!"
"Die eten alleen levenloze voorwerpen zoals Snape's schoenen!" snauwde hij terug, me nog steeds vooruit slepend. Ik rukte mijn arm los, dat had ik al veel eerder kunnen doen maar hier zag niemand ons, en dan was ruziemaken des te leuker. "Hey! We zijn er bijna hoor!" schreeuwde Draco.
"Waar gaan we heen dan?!"
"We gaan je verkopen op de zwarte markt! Nou goed?"
"Ik wil alleen maar weten wat we gaan doen wanneer ik weggesleept word!" schreeuwde ik als antwoord.
"Ik wil je gewoon mijn kamer uit hebben!" schreeuwde Draco naar mij toe
"We delen dat hok hoor!"
"Maar het was eerst mijn kamer!"
"Ja, en nu delen we het!" Draco sprong bovenop me en begon me op een kinderachtige manier te slaan.
"Potter! Hoe durf je hier zomaar binnen te wandelen en mijn eigendom op te eisen!" Hij spuugde bij het noemen van mijn achternaam.
"Ik had ook voorgesteld om de bezemkast te nemen maar die had Lucius al in gebruik voor zijn haarproducten!"
"Hoe durf je zo over mijn vader te spreken!"
"Oh kom op! Je was erbij toen ik het vroeg!" Ik rolde ons om en met al mij kracht hield ik hem tegen op de grond
"Pertreficus totalus!" klonk iemand achter ons. Ik verstijfde en plette Draco daarbij.
"Haal het van me af!" piepte Draco. Er waren zo veel dingen die ik naar hem wilde schreeuwen, maar ik kon het niet. Iemand sleepte me van Draco af en zorgde ervoor dat ik weer kon functioneren als een normaal mens. Zodra ik me omdraaide sloeg iemand me in mijn gezicht.
"Bedankt, waar heb ik dit aan verdient?" vroeg ik, ervan uitgaande dat Draco me weer in elkaar ramde
"Mijn rust verstoren" krijste Bellatrix' stem. Ik deed mijn ogen open en inderdaad, Bellatrix zat me aan te staren alsof ik zojuist haar babyschildpadje in de fik had gestoken.

Reageer (3)

  • dayxdreamer

    als ik dood ga van het lachen is dat jouw schuld!

    1 decennium geleden
  • girltough

    Je zou denken dat er in Huize Malfoy nog wel een kamertje vrij zou zijn...

    1 decennium geleden
  • Aire

    Wat voor merk shampoo gebruikt Lucius? :Y) ik hou echt van dit verhaal :]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen