Foto bij Chapter Six

niet letten op de txt bij de foto ( vond geen betere van WhoLock )

“Heerlijk” Serena dronk aan een warme chocomelk en had daarbij een chocobroodje en een croissant bij besteld. Een heerlijk ontbijt. De Doctor zat tegenover haar, zich dood aan het piekeren over de Master.
“Zorg maar dat je geen hoofdpijn krijgt, van al dat na denken” De Doctor hoorde haar niet. Of was hij haar aan het negeren.
“Hallo! Aarde aan Time Lord!” Serena wuifde voor zijn gezicht. Geen reactie. Serena dacht na en stond op. Ze ging het café binnen. Even later kwam ze terug. Heel voorzichtig gooide ze een ijsblokje in zijn nek. De Doctor sprong meteen recht en probeerde het ijsblokje uit zijn bloes te krijgen.
“Het zal je leren” Serena lachte.
“Doe dat nooit meer” zei de Doctor, die het ijsblokje op de grond gooide. Serena stak haar tong uit. Daarna dronk ze haar chocomelk verder op.
“Kom”
“Wat gaan we doen?”
“Kijken of die Sherlock thuis is” Serena betaalde haar ontbijt en stond op. De Doctor volgde haar.

Later...

Serena belde aan. Ms. Hudson deed open.
“Een goedendag, mevrouw. Ik kom voor Sherlock Holmes. Is hij toevallig thuis?” vroeg Serena.
“Natuurlijk. Kom binnen” zei Ms. Hudson en liet Serena en de Doctor naar binnen.
“Hij zit boven” Serena en de Doctor volgde haar naar boven.
“Sherlock. Er is hier iemand voor je” zei Ms. Hudson. Serena kwam binnen.
“Hallo. Mijn naam is Serena Skyes. En dit is de Doctor” De Doctor kwam binnen.
“Wie van jullie is Sherlock Holmes?”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen