Foto bij zes.

lees het nou maar. (:

-Tijdsprong, Emily is 11, Bill en Tom 10-
‘Broertje!’ schreeuw je naar Tom, die op de bank zit. ‘Morgen zijn we jarig!’ Je houdt van verjaardagen. Snoep, chips, allerlei lekkers staat dan op tafel. Je krijgt cadeautjes, en het allerbelangrijkste; Je wordt weer een jaar ouder. ‘Tom, wat denk je dat we krijgen?’ vraag je aan Tom. ‘Weet ik veel, een gitaar?’ antwoordt hij. Ja, Tom is verslaafd aan zijn gitaren, nu al. Het zou me niet verbazen als hij daar later zijn beroep van gaat maken. Je vraagt je af of Emily wel komt. Natuurlijk komt ze, zoiets vergeet je niet zomaar.. Je hoopt het maar, en je gaat naar boven, want het is alweer kwart over negen, tijd om naar bed te gaan.
Je loopt de badkamer in, en poetst je tanden. Dan kam je je haren nog eens. Je loopt je eigen kamer in, die je sinds je negende hebt, en gaat in bed liggen. Je wilt zo snel mogelijk slapen, want dan komt morgenochtend ook eerder.

-volgende ochtend-
Je staat op, en rekt je uit. Vandaag zijn Tom en ik jarig! herinner je je opeens, en je rent gillend door huis. Zo blij ben je nou eenmaal. Na een tijdje gegild te hebben, loop je weer naar je kamer, en doe je wat kleren aan. Je allermooiste broek en shirt worden uit je kast gehaald. Dan loop je naar beneden, en zie je dat Tom op de bank zit.

Heb bijna geen tijd,
dus vandaag alleen deze. (:

Reageer (5)

  • CaptnxxxNubz

    Hopelijk ga je snel verder

    1 decennium geleden
  • xNOISE

    okay, stomme hersens. ><
    ik zal NU inspiratie krijgen anders wordt ik gek. xd

    1 decennium geleden
  • xNOISE

    MENSEN, IK GA MORGEN EEN NIEUW DEEL PLAATSEN.
    want vandaag ging ik met Janna paardrijden. (:

    1 decennium geleden
  • Apricitas

    neehn, tuurlijk heb je geen tijd xd

    1 decennium geleden
  • THx1993

    next...:D:D

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen