Foto bij The Story of Moon deel 30

Moon deel 30.

De week verliep rustig, ik was alleen zo in de war. Over wat Sky had gezegt, wat dus ook zou gebeuren. Wat Aron had gezegt. Alles spookte door mijn hoofd, wat er met we was gebeurd, dit hele jaar. Er was zoveel veranderd. Het leek alsof ik een in een sprookje leefde, natuurlijk omdat Aron erin zat, en hij mij als zijn vriendin wilde - wat totaal onlogisch was vond ik- . Ik werd wakker geschut door mijn gepeins, het huiswerk lag op me te wachten. Ik begon gauw aan wiskunde en economie. Ik was daar best goed in dus besteedde er een half uurtje aan. Het was donderdag avond, de avond van het weinige huiswerk, en de hoeveelheid soaps kijken. Ik was klaar met het huiswerk en ging op bed liggen met de tv aan. Ik irriteerde me door getik op het raam, maar besteedde er geen aandacht aan. Weer hoorde ik het irritante getik, en besloot te gaan kijken wat het was. Ik gooide het raam open. "HALLO WELKE #&%)%# IRRITEERD ME!" ik keek woest naar buiten. Het was tenslotte mijn avond. Ik deed het raam dicht. Toen ik me omdraaide schrok ik me rot. Het was Chris, mijn ex vriendje. "En wat doe jij hier?" vroeg ik op kalme toon, en sloeg mijn armen over elkaar. "Schatje.." hij deed een aanstalte om mijn gezicht aan te raken. Ik draaide mijn hoofd weg. "Ik vroeg je wat." zei ik. "Waarom.. - hij slaakte een diepe zucht - waarom doe je me zo'n pijn Moon?" ik zag in zijn ogen diepgaande verdriet, waardoor ik een steek in mijn buik kreeg. " Ik houd niet meer van je." zei ik. Ik hield mijn gezicht neutraal. "Dat doe je wel, ik voel het" hij keek naar beneden. "Ik voel niet meer hetzelfde als toen Chris, je bent zo veranderd, ik ken je niet meer, ik ken niet meer de oude Chris." " We kunnen toch opnieuw beginnen?" vroeg hij en pakte mijn hand. "Nee. Ik ben liever bij Aron " zei ik, en trok mijn hand los. " Hoe ben je binnen gekomen?" "Je moeder liet me binnen". Ik dacht aan het getik op het raam, vreemd. " Maar goed, je moet gaan. " beval ik, en keek hem strak aan. "NEE!" schreeuwde hij. " Je hoort bij mij! " brulde hij en deed zijn armen in zijn zij. Zijn hoofd liep rood aan. "En waarom mag ik helemaal niks vragen? HET IS UIT CHRIS U-I-T. En trouwens, waarom stalk je me. Ik word er niet goed van, ik wil dat je me met rust laat." schreeuwde ik en keek hem boos aan. Op dat moment vloog hij me om mijn nek, en legte zijn handen in een wurghouding. "Moon, ik zou maar geen stoute dingen doen." hij moest glimlachen. Vuil achterbaks beest, dacht ik bij mezelf. "Laat me los" piepte ik. " Nooit. Ik zal je nooit meer loslaten." " Laat me nadenken. " huilde ik. Hij liet me los en zette me op het bed neer. Ik sloeg mijn armen voor mijn gezicht. Waarom had ik deze jongen nou niet meteen voor zijn kop geslagen? Ik stond op. " Chris ga me kamer uit, en laat me je gezicht nooit meer zien!" Hij stond ook op en trok een grimas. "Nee." We stonden nu tegen over elkaar. Ik begon zwaar te ademen, ik snakte naar lucht. Ik begon te trillen, heviger dit keer. Het enige object dat ik voor me zag was Chris. "G-a-a w-e-g n-u!" probeerde ik te schreeuwen onder mijn trillingen door. "Maak me niet boos! Schiet op!" schreeuwde ik weer. "Nee, ik laat je niet gaan Moon! Zeker niet met die vieze Aron van je, ik zie wel hoe hij naar je kijkt, je bent net een lust object. " grijnste hij.
Nou was hij te ver gegaan. Het ademen ging heviger en het getril nog sterker. Ik kon er niets aan doen, maar dit was het moment dat de wolf zich zou vertonen..

Reageer (8)

  • cssst

    Oeeeh !
    Verder,verder,verder_O_

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    kill him!!!

    sorry moest er even uit :$:$:$

    1 decennium geleden
  • Pia

    oeeh, snel verder

    1 decennium geleden
  • EsteeM

    waaaah geweldig (H)!!
    yeah wolfs (K)

    1 decennium geleden
  • AmanteLoco

    ha lekker voor hem haar een beetje proberen te wurgen dat daar nog staad .
    Snel verder gaan ik wil weten hoe het af loop (en ik ben een heel ongeduldig persoon)
    X(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen