Foto bij Page 6

Enorm sorry dat ik niks plaatste !!
kijk, ik moet alles herschrijven op mijn mobiel of pc, en als ik op mijn mobiel doe dan moet ik het weer is sturen naar de computer.. dus ja.. ik ga proberen een paar stukjes te maken zodat ik het steeds kan activeren.. het zit ook zo, deze stukken bestonden eigenlijk niet dus ik moet wat inspiratie hebben...

En voor ik het weet is het vrijdag 5 uur PM. Hoe de tijd zo snel ging weet ik niet, maar hoe zenuwachtig ik was kan ik je al helemaal niet vertellen. Ik stond 's morgens 8 uur op en kon daarna niet meer slapen.
'Zij gaan vanavond naar de speeltuin, ik niet.' zegt Chong verdrietig, terwijl hij op mijn kamer zit te tekenen.
'Jammer Chong. Maar we zijn toch samen?' zeg ik en aai over het kleine bolletje. Hij knikt.
Chong en ik hadden gisteren wel wat straf gekregen maar gelukkig Ellie meer. Chong mag de komende twee weken niet ergens heen, huisarrest dus. Ellie mag drie niet ergens heen. Haar meelopers mogen ook niet ergens heen. En ik moet de komende week de tafel dekken, de tafel opruimen en afwassen. Het is wel chill vergeleken met de andere.
'Seher?' begint Chong.
'Hm?'
'Ik vind Ellie niet aardig.' zegt hij, met zijn blik op zijn tekening gericht.
'Ik ook niet.' zeg ik lachend.
'Ik vind jou wel lief.' zegt hij met een lach, zonder zijn blik af te wenden.
'Dat is erg aardig.' zegt ik ook met een glimlach. 'Seher. Jij bent degene die ik alleen lief vind. Ga jij vanavond weg?' vraagt hij dan serieus.
'Ja. Ik ga naar de bioscoop.' beantwoord ik hem. Hij kijkt me plots aan en trekt een pruimlip.
'Maar dan ben ik alleen.' zegt hij met tranen in zijn ogen. Ik pak hem op en zet hem op mijn schoot.
'Ik breng je wel naar Sasha, goed? Zij is toch wel aardig?' zeg ik hem om hem gerust te stellen.
'Maar zij is stom.' hij slaat zijn armen boos over elkaar heen.
'Chong, zij is de enige die ik goed ken. Zij wil wel een avondje op je passen.' zeg ik.
'Maar kom je niet te laat?' laat Chong me beloven.
'Ik kom niet te laat.' beloof ik hem. Hij knikt goedkeurend. Ik kijk op de klok, half 6. Het is hoog tijd om mijn kleding te zoeken. Ik leg Chong op mijn bed en ga voor mijn kast staan. Ik open hem, en kijk wat er allemaal is.
Een zwart blouse? - Nee te normaal.
Een wit t-shirtje met een zwarte vest? - nee ook niet.
Een jurk tot mijn knieen? - Nee té.
Een lange zwarte jurk? - Ook té.
Wat dan? Ik heb helemaal geen kleren voor zoiets. Ik laat me op mijn bed vallen.
'Wat is er?' merkt Chong meteen op.
'Ik heb geen kleding voor vanavond.' zucht ik.
'Oh wacht!' zegt Chong. Hij staat op en rent naar buiten voor ik wat kan roepen. Meteen komt hij met een kleine jongens pak van hemzelf aangerend met een big smile op zijn gezicht.
'Je mag deze aan.' zegt hij blij. Ik lach.
'Nee schat. Dit is te klein. Maar toch bedankt.' zeg ik lachend.
'Jammer.' zegt Chong, gooit het pak op mijn bed en gaat verder met tekenen. Misschien heeft Sasha wat.. Zij is de meest kleding volle meid in dit huis. Ze is niet echt zo zeer mijn beste vriendin maar ze is wel oke.
'Chong, ik ga even naar Sasha. Blijf hier stil zitten oke?' zeg ik en loop naar de deur.
'Wacht ik kom mee!' roept hij en gooit alles op mijn bed. Hij rent naar me toe en pakt mijn hand vast. Ik doe de deur dicht en loop naar Sasha's kamer. Ik klop op de deur die vervolgens door Sasha zelf wordt geopend.
'Hai Seher.' begroet ze me.
'Kom binnen.'
We stappen naar binnen en gaan zitten op het bed.
'Ehm Sasha... Ik ga vanavond met iemand naar de bioscoop dus ... Heb jij wat kleding die ik aan mag? Want ik heb echt niks.' zeg ik, met Chong naast me.
'Ja tuurlijk!' zegt ze vrolijk en opent de kast.
Ik wist niet dat een kast op een hemel zou kunnen lijken ...

Oke mensies, ik heb een vraag:
hoe zal ik het doen?
'Hoe zal ik het doen?' vraagt Obeyxzayn.
'Ik heb geen flauw idee.' antwoordt de lezer
~Of~
'Hoe zal ik het doen?' vraagt Obeyxzayn. 'Ik heb geen flauw idee.' antwoordt de lezer.

Ik bedoel dus of ik bij de teksten wanneer iemand wat zegt met een nieuwe regel begin of ik het gewoon eraan kan plakken. Zelf bij mij maakt het niet uit, ik doe het zoals jullie willen :)

Reageer (2)

  • LynnieTomlinson

    Nice x snel verder

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Zoals je dit stukje hebt geschreven leest fijner.
    Snel weer verder.
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen