Foto bij Lieve 9.

oke alweer deel 9 :O

Lieve was net de kinderen gaan halen en liep samen met hun naar Dennis. Mama wat gaan we doen vroeg Iris. Ooow Dennis en ik moeten ergens heen, en jullie gaan naar oma bolle zei Lieve. Moeten jullie nu alweer weg vroeg Merel kwaad. Lieve knikte ja we moeten van alles regelen zei ze. Merel knikte, maar je komt ons vanavond toch wel ophalen he vroeg ze. Lieve knikte. Ze belde aan bij Dennis. Dennis deed open en gaf haar een kus, kom binnen meisjes. Ik heb warme chocomel voor jullie gemaakt. Lieve lachte blij. Merel en Iris deden hun jassen uit en gingen meteen aan tafel zitten om het op te drinken. Ze waren dol op warme chocomel. Dennis heb je ook slagroom vroeg Iris verlegen. Dennis stond meteen op en liep naar de keuken. Hij kwam terug met een bus slagroom. Veel of wijnig? vroeg hij. Iris lachte ondeugend. Heel veel zei ze toen. Dennis knipoogde naar Lieve en spoot een hele berg slagroom op de mok van Iris. OOOw ik wil ook zo veel zei merel meteen. Dennis knikte en spoot er ook slagroom op. Zo genoeg vroeg hij. Merel knikte blij en begon de slagroom op te eten. Lieve glimlachte naar Dennis. Als jullie je chocomel ophebben dan gaan jullie naar oma. Want jullie moeder en ik moeten dan echt gaan zei dennis. Merel en Iris knikte.
Lieve en Dennis zaten al een tijdje in de auto. Ze moesten helemaal naar friesland reiden. Lieve had het adres opgezocht op internet. Lieve keek uit het raam. Wat nu als mijn dochter me niet als moeder accepteerd vroeg ze opeens. Dennis zuchte die kans bestaad, maar dat weet je niet. Lieve keek weer droevig uit het raam. ze zuchte diep. Maak je nu niet te veel zorgen zei dennis. Lieve knikte. Na een paar minuten reden ze een oprit op. Hier moet het zijn zei Dennis. Lieve stapte heel snel op en holde na de voor deur. Daar hing een bortje op met Lars Nina en & Femke Puts.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen