Foto bij XXVI. Clash

Achteraf was Alec blij dat hij een vampier was, dat het bloed niet echt meer door zijn aderen stroomde, want anders had hij waarschijnlijk wel last gehad hebben van bloed dat de verkeerde kant op stroomde. Hoewel, de blik die Cecania hem schonk was best wel schattig. En hij kon zich niet herinneren dat ze ooit zo gekeken had naar Master Aro. Hij voelde zich vereerd... en de blik die hij haar "terug gaf" was beschamend. Dat was toch hoe Alec erover dacht.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Sonyara

    Neee geen rehab...
    Wahahaha, super mooi hoofdstuk.. Like always..
    Ben super blij met dit verhaal te mogen lezen, net als Secret Girl, geloof ik.. Dat is met Felix dat ze verlieft is en Marcus vind het goed enzo..
    Naja goed, hij had het al zien aankomen.. Ben echt wel zeer benieuwd..
    Cici, Alec wou je niet aanvallen maar KNUFFELEN... Armen om je heen slaan en warm houden..
    Hij zal je nooit zomaar tegen je wil in vast houden of knuffelen, of iets doen wat jij echt niet wilt..
    Zo is Alec helemaal niet!! Jane overigens wel, die is gewoon een kreng, naja zo doet ze zich voor. Maar diep van binnen is ze een heel ander persoon!!

    Tja, zoals je het uitlegt over marcus, ik vind toch dat hij een papa figuur is.. Ik zie Aro helemaal niet als een vader, eerder als iemand die graag veel mense verzameld, en dat bij elkaar wil houden.. Als een familie, Caius daarin tegen, tja hem vind ik eerder op een NOnkel lijke!!

    Door je onderstelling hier boven: Groot: kan je achter verstoppen net als 2. ect.. Ik bedoelde dat Felix misschien wel wat te beschermend kan zijn, dus ik denk wel dat we het zelfde bedoelen.. Tja het heeft wel iets dat hij je kan beschermen enzo, dat je je veilig bij hem kan voelen.. Dat hij zich kan inhouden daar twijfel ik niet over, maar zodra hij zichzelf niet meer in de hand heb is het gewoon te gevaarlijk...

    Ik zie Cici echt wel samen komen met Alec, als een koppeltje... XD
    Ben zeer benieuwd naar nieuw leesvoer..
    Zo jij hebt weer voldoende leesvoer...

    XxX
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Ze zijn zo schattig samen <3
    :)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Euh, ik doelde in mijn vorige reactie meer op Marcus... maar Demetri is ook goed hoor :Y)
    En Aro behandelt Alec eigenlijk gewoon nog als een kind? (N)

    1 decennium geleden
  • Strawhat

    Ooeeh! Alec vindt CICI dus leuk..
    Dit gaat nog wat worden! (':
    Ik zie al helemaal voor me dat ze in slow-motion over een bloemenweide naar elkaar toe rennen en dat CICI hem vervolgens weer tegen de grond drukt.

    Yup, totally :Y)

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Ah schattig ze denkt dat hij haar aan valt als hij haar wil knuffelen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen