Foto bij Lieve 10.

10 al

Lieve belde aan. Er deed een vrouw open. Hallo zei Lieve vriendelijk, kan ik even met u praten. De vrouw keek haar vragend aan. Dennis was achter haar komen staan. IK ben Lieve zei ze toen ze haar hand uitstak. en dit is mijn vriend dennis zei ze er nog achter aan. Wat moeten jullie dan vroeg de vrouw. Nou dat ga ik niet zo aan de deur vertellen, dat gaat niet zei Lieve. Dennis schudde zijn hoofd. Nou willen jullie dan dat ik jullie binnen laat vroeg de vrouw. Nou als dat kan zei Dennis vriendelijk. De vrouw zuchte, een moment zei ze. Ze draaide zich om. Lars! kom even riep ze na de woonkamer. Er kwam een man aan lopen. De vrouw en de man waren zacht aan het overleggen. Kom maar binnen zei de man toen. Ze liepen met hun vieren naar een kamer. De vrouw en de man gingen zitten. Nou wat willen jullie vroeg de man. Zijn jullie Lars en Nina Pust vroeg Lieve. De man en de vrouw knikte meteen. Lieve zuchte, jullie hebben ooit een kind geadopteerd. En dat is mijn kind zei ze. Nina keek haar gesckrokken aan. Ja wat wil je daar mee zeggen? vroeg ze. Nou zei lieve toen ze naar haar handen keek, ik zou haar graag willen ontmoeten. Lars kuchte, we hebben al die jaren voor haar gezorgd en nu denkt madam opeens dat ze zomaar even kan gaan zeggen dat Femke niet ons eige kind is. Lieve keek dennis aan. Opeens vloog de deur open. Wat zei je vroeg een meisje dat in de deur opening stond. Lieve keek haar aan en wist meteen dat het haar kind was. Lars keek zijn vrouw aan. Vader wat zei je net. Over wie had je het vroeg het meisje hysterisch. Ze keek iedereen aan. Nou zei lars. over wie denk je. Hebben maar een kind. Dus dat beteknd dat jullie niet mijn ouders zijn, maar die vrouw mijn moeder is vroeg het meisje. Jaa Femke zo zit het zei nina. Femke keek lieve aan. En wie ben jij dan wel niet vroeg ze. Lieve stond op. Ik ben Lieve en ik ben idderdaad je moeder. Femke keek bedenkend, en waarom deed je me weg dan vroeg ze. Lieve zuchte, het moest van mijn moeder. Ik was te jong je kent dat wel zei ze. Femke schudde haar hoofd. Lieve keek haar verbaast aan. Het was of abortis of je afstaan, dus koos ik het 2. Anders had je hier niet eens gestaan zei Lieve. Femke keek Nina aan. Maar waarom kom je me nu opeens wel zoeken vroeg ze toen. Lieve zuchte weer, omdat ik wou weten hoe het met je was enzo zei ze. Femke knikte, goed zo als je ziet. en wou je hier nog iets nee berijken vroeg ze toen. Lieve trok haar schouders op. Nou, je denkt dus nooit na voor dat je iets doet zei Femke verwijtend. Lieve keek haar geschrokken aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen