Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • LynnBlack

    OMG ik voel me net zoals jou, ik ben dan ook officieel gestopt, ik lees enkel nog de verhalen die ik volgde tot die ten einde zijn maar zelfschrijf ik niet meer en ga dit de komende tijd ook niet doen...
    Ik heb er gewon de tijd en de zin niet meer voor, ik werk zo hard voor school, ik probeer een hond op te voeden, probeer voor iedereen en alles klaar te staan, en gewoon het perfecte leven te leiden maar dat is soms zo verdomd moeilijk en hard.
    Ik wil dan niet mijn fans teleurstellen door amper nog te schrijven dus dan begin ik er gwn niet meer aan...ik mis het schrijven zo hard maar andere zaken gaan voor, hoe stom en jammer ik dat ook vind...
    Al hoop ik nu wel dat dit verhaal nog even duurt en goed eindigt hoor!

    1 decennium geleden
  • Avonaz_

    ohh... wel jammer, maar als je dat wil, dan moet je het maar doen.
    Weet dat je een super goed kan schrijven!! & ik hoop dat het een leuk einde wordt!!
    <3 xxx

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    is niks lieverd! ksnap dat wel... Al schrijf je heeeeeeeeeel mooi!! x

    1 decennium geleden
  • crazymy

    ik vind het heel jammer dat je minder gaat schrijven en een beetje stoppen met quizlet
    je was echt mijn voorbeeld op quizlet
    xx

    1 decennium geleden
  • Larry2fab4u

    Aw het komt wel goed bby xx :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen