bedankt voor jullie ideeën voor namen van de groepen :)

“Dit zijn de gebouwen”
“Ik moet die kant op” Yazmyne wees naar rechts.
“Ik zie je morgen terug” Yazmyne lachte en volgde Angelique.
“Sam! Kom je nog?” Lucas stond op hem te wachten.
“Ik kom” Sam pakte zijn koffers en volde Lucas.

Bij de meisjes...

“Grote kamers” zei Angelique.
“Groot? Je bedoeld enorm!” zei Yazmyne. Ze legde haar koffers op het bed.
“Groter dan mijn kamer thuis”
“Valt mee. Nou. Ik ga naar mijn kamer. Ik zie je morgen terug” Angelique verliet de kamer. Yazmyne begon uit te pakken. Ze legde alvast een kladblok en een pen klaar, voor straks een brief te schrijven.

Bij de jongens...

“Coole kamers”
“Damn. Beter dan die van bij mij” zei Kevin. Jack sloeg zijn broer tegen het hoofd.
“Beter dan die van ons”
“Sloeg jij me daarnet?”
“Ja” Jack lachte. Kevin greep hem vast en er ontstond een broedergevecht.
“Sukkel”
“Bitch”
“Nou. Dan. Wij gaan ook maar onze kamers in” Lucas en de tweeling gingen naar hun kamers en lieten Sam alleen.

The next day...

“Het is nog zo vroeg” Angelique wandelde als een halve zombie door de gangen van het schoolgebouw.
“Ik was al om half 8 wakker” zei Yazmyne.
“Waarom?”
“Ik wilde me nog douchen”
“Daar zijn de meiden” hoorde ze.
“Goodmorning” Lucas keek naar Angelique en lachte.
“Geen woord” Angelique keek hem kwaad aan.
“Kom, kom. Niet zo knorrig zijn. Je moet zo denken: vanaf vandaag krijgen we les van beroemde acteurs en actrices”
“Ja. Je hebt misschien gelijk” Angelique fleurde op. De grote eikendeuren van de bibliotheek stonden open en iedereen probeerde een goed plekje te hebben. Iedereen ging bij hun groep zitten, waardoor de bib opgedeeld was in 4 grote, aparte groepen.
Niet veel later kwamen de leraren en Meneer Gatiss de bib binnen. Meneer Gatiss hield de leerlingen stil, alvorens ze beginnen te schreeuwen.
“Goedenmorgen en welkom op de World University. De komende 6 jaar zullen wij jullie opleiden, in de hoop dat jullie een goede toekomst hebben” Lara Pulver, de schoolsecretaresse, kwam naar voor.
“Er zijn niet veel regels, enkel dat jullie respect hebben voor elkaar, voor elkaars spullen en natuurlijk voor jullie leerkrachten. Verder zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen. Brieven die jullie willen schrijven aan jullie ouders, worden bij mij gebracht en ik stuur ze zo snel mogelijk op”
“Dit wordt de beste schooltijd van ons leven” zeiden Kevin en Jack.
“Jullie werden gisteren opgedeeld in 4 groten groepen. Vandaag krijgen jullie een groepsnaam” Lara ging naar de groep van Yazmyne en de andere.
“Jullie zijn de Guardians of Time” Lara ging naar de volgende.
“Jullie de Guardians of Spirits” Ze liep verder.
“Jullie Guardians of Science en de laatste zijn Guardians of Life”
“Goed. Verder heb ik niks te zeggen. Jullie hebben jullie lessenrooster bij. Ga naar jullie eerste les en veel succes” zei meneer Gatiss. Iedereen stond op en liep de tribune af.

Reageer (3)

  • xPenguin

    Deze zijn waaaayyy better ze zijn echt awesjome!!!

    Ik freak hem nog steeds over deze story Im in loove

    1 decennium geleden
  • MysticXheart

    GUARDIANS OF TIME
    LOVE FOR THIS

    Er zijn niet veel regels, enkel dat jullie respect hebben voor elkaar, voor elkaars spullen en natuurlijk voor jullie leerkrachten.

    Hoe typisch.
    Ik beloon je met een hoofstukje bij mijn superwholock geval :)

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Mooie groepsnamen! Wie zou de eerste les geven...
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen