Foto bij Page 8

Een beetje lang en niet zo goed, denk ik.
maargoed wat jullie denken natuurlijk.
1D komt naar Nederland zoals bij dat vorige stukje :D
Maar helaas mag ik niet gaan, nogal lange reden.
Maar even over de abo's: Echt bedankt! Vandaag zei @orangenarryx van dat ik best veel abo's heb.. Nou als je zo bekijkt... Ja
Echt bedankt alle abo's! Jullie betekenen echt heel veel voor me !!

Oh en als je nog tips, trucs, leuke ideeen, of vragen hebt mag je dat altijd hieronder doen. <3
Oh en.... Ik weet niet of ik daarvoor genoeg abo's heb, maar ik wil ook is een keertje een Q&A doen \. Ik weet niet wanneer maar heb ik daaarvoor wel genoeg abo's? $: Maarja...

I love youuu <3

20.09-2013
Ps. Nou de tijd.. Ik denk dat dat na de date komt, want dan zit je ook wat meer in het verhaal. Als het lukt en als jullie het willen natuurlijk :)
Pss. ik ga morgen op kamp voor een dag dus ik kan zaterdag en zondag niet activeren ... Maargoed

'Dankjewel. Dat betekend heel veel voor me.' zeg ik tegen Chong.
'Alsjeblieft.' zegt hij en gaat zitten op zijn stoel. Ik neem ook plaats op mijn stoel en meteen kort er een vers gebakken lasagne voor me. Ik wist het!
Als iedereen zijn eten op heeft komt Mary, ook een ouder, voor de tafel staan.
'Zoals jullie weten is het vrijdag. Kinderen onder de 12 gaan met mij naar het park zónder Chong.' zegt ze er extra op. Ah! Dit kan ze niet maken! Ik zie Chong sip kijken.
'Mevrouw, moest u dat echt hardop zeggen?!' zegt Sasha boos.
'Daar kan ik zelf aan denken. Nu zitten.' zegt Mary streng. Dit is de rede waarom ik het hier haat. Ik strijk over Chongs haren.
'Het komt goed.' fluister ik hem toe en geef een kus op zijn wang.
'De rest mag zelf ergens heen.' eindigt ze haar standaard woordje. Alle kinderen onder de 12 staan op en gaan weg. Zoals altijd komt Nany er staan.
'Oke dus. Ik verwacht jullie om tien uur terug, anders moeten we helaas de chip lezen.' zegt ze.
Urg ik haat de chip. Het is een stuk metaal in je bovenarm die erin wordt gezet wanneer je hier een week bent. Ze kunnen alles er mee doen; Wat je allemaal zegt, wat je zei, waar je bent en waar je was. Ze doen het normaal nooit, maar als je vermist of zoiets bent dan bekijken ze het pas. Het is gewoon kindermishandeling! Ze zeggen het pas als je 13 bent, daarom ook dat de kinderen van 12 eerst ergens heen gaan. Ik bekijk de klok en zie dat het al 10 voor 7 is. Het is hoogste tijd. Ik wenk Sasha en al snel lopen we naar zijn kamer. Ik hoor Sasha neuriën, maar dat wordt al snel onderbroken door getrippel. Ik kijk achterom. Ja hoor, daar komt Chong aangerend met een traan die op zijn wang valt. Ik ontvang hem met mijn armen wijd open.
'Sorry Chong, ik wist niet dat je mee wou.' zeg ik, maar hij antwoordt niet.
Sasha opent de deur en gaat zitten op de bed.
'Weet je. Ik ken een hele leuke band. Ze zingen keigoed!' zegt ze. Hoe komt ze daar nou op? Ik ga er niet op in en trek het kleding aan.
'Wow..' zegt ze. Twijfelend pak zit ik aan het eind randje van mijn jurk.
'Kijk. Dit hoort er ook bij.' Sasha geeft me een vestje en een lichte legging. Ook deze doe ik aan. Voor de spiegel bekijk ik mijn zelf.
'Je mist nog wat.' zegt Sasha mysterieus. Ik kijk haar vragend aan. Lachend pakt Sasha een tasje.
'It's make up time!' roept ze blij. Ik lach. Ze wijst naar de stoel dat ik moet zitten. Ik doe wat er gevraagd wordt en binnen 5 minuten zit er foundation, eyeliner, oogpotlood en lippenstift op mijn gezicht geplakt. Alweer ga ik voor de spiegel staan. Wow. Wat zie ik er mooi uit.. Ik ahd nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen. Ik had nooit gedacht dat ik zoiets zou meemaken. Ik dacht altijd dat ik hier tot mijn dood zou blijven, omdat altijd iedereen zou dat ik niet mooi was en daarom niet zou trouwen. Dagenlang heb ik om dat ene reactie van Ellie gehuild.

'Haha zie dat kleding dan!'
'Omg vet oud!'
'En die schoenen! Hahaha!!'
De stemmen van Ellie, Lisa, Sophia, Georgia en Wendy dringen mijn gehoorgang binnen.
'Ze ziet er zoals altijd niet uit!'
Mijn woede slaat toe, maar ik doe niks. Ik kán niks doen door mijn arm. Het enige wat ik hier doe is in de hoek zitten, met de meiden om me heen.
'En die slag die miste! Faal!'
Het enige wat ik wil doen is op hun af rennen en hun doodschieten. Maar.. Maar de gevolgen zijn te erg.
'Ze is gewoon een loser!'
Mijn arm die langzaam opzwelt begint enorm pijn te doen.
'En ze is ook nog dik!'
Voorzichtig kijk ik naar mijn buik. Ik zie dat het extra laagje vet langzaam op en neer komt. Vet? Of gewoon buik?
'Vreetzak dat ze is!'
Ik spuug al het chocola die ik in mijn mond bewaarde uit in mijn, niet pijnlijke, hand.
'Ieuw Kijk wat ze doet! Viezerik!'
Ik hou me in. Ik móet me inhouden!
'Vieze baby dat ze is!'
Leg neer Seher! Straks gaat het nog mis! Laat het niet mis gaan!
'En dan gaat ze ook nog om met mijn vriendje?! Vieze sl*t dat je bent!' Ellie spuuwt de woorden naar me toe.
Omgaan? Ik deed helemaal niks. Hij kwam alleen voor me op toen Wendy me uitschold! Ik zei bedankt daarna maar Ellie zag ons.
'Het is ook goed dat je niet met hem iets anders deed. Je weet wel wat de gevolgen zijn mag ik hopen!'
Ik kijk naar mijn hand. LAAT ZAKKEN SEHER! beveel ik mezelf.
'Ze is gewoon te lelijk. Daarom dat ze aandacht zocht!'
Oh en nu gaat ze te ver!
'Vieze, lelijke, zielige, sl*ttirige h**r dat je bent!'
Zonder nog er bij na te denken sta ik op en doe al het gesmolten en vieze chocola in Ellie's gezicht en mond. Woest blijf ik voor haar staan. Verbaasd kijk ze me aan.
'Jij he..' ze slaat me vol in mijn gezicht waardoor ik tegen de muur val met mijn hoofd. Even voel ik dat het wazig wordt.
'Jij zal nooit gaan trouwen! Want je krijgt een lelijke bult op je hoofd en niemand zal je nog mooi vinden! Niemand vind je al mooi! Je bent gewoon de lelijkste meisje op de wereld! Je zal ook nooit vrienden krijgen want niemand mag je! Hoor je me?!?! NIEMAND MAG JE!'


Die woorden van Ellie blijven altijd in mijn gedachte hangen. Nooit heb ik het vergeten, en zal het ook nooit doen. Na die reactie van Ellie is Nany naar binnen gerend. Ik was inmiddels buiten bewust zijn. Ellie en haar vriendinnen hebben flinke straf gekregen; Ze werden uit elkaar gehaald. Hoe weet ik niet, maar Ellie heeft haar meelopertjes toch gevonden. Na ongeveer een uur ben ik wakker geworden in mijn bed. Ik kreeg geen straf omdat ik een hersenbeschadiging had gehad. Niet zo erg, maar ik kon me een maand of 3 niet goed concentreren of goed nadenken.

'Hallo?' Sasha zwaait haar hand voor mijn gezicht. Oja.
'Sorry. Ik was even in gedachte.' mompel ik. 'Wat zei je?''
'Ik vroeg wat je met je haar gaat doen.' zegt ze.
'Oh.. Gewoon los.' zeg ik. Ik loop naar de badkamer en haal de borstel door mijn haar. Ik moet alles even vergeten, alle reacties van Ellie. Het is al meer dan 8 jaar geleden. Zand erover. Maar of ik het echt zal vergeten..? Nee dat zal niet lukken. Maar als ik nu zo bekijk, ik heb best lang haar. Zwart en tot mijn heupen. Nadat ik het gedaan heb loop ik terug naar binnen. Ondertussen is het al tien over zeven geworden.
'Wow..' zegt Sasha alweer.
Ik ga voor het laatst voor de spiegel staan.

Damn.

Reageer (3)

  • LynnieTomlinson

    omg! super goed xx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Germ,
    Stomme wijven,
    Snel weer verder. Xx

    1 decennium geleden
  • ChocoHoranx

    Leuk!!!
    Snel verder xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen