Foto bij Chapitre Vingt et Quatre - L'épilogue

Ah, so far, so good D:

Ga hierna denk ik maar eens het plaatje voor mijn volgende story maken en dan zet ik de link ernaar wel bij Bound Healing of LFTSH, aangezien het toch een sequel/triquel/hoe noem je het? op die 'serie' wordt xD (woohoo trilogieën zijn awesome~)

Dahh, ga dit wel missen =.= nu moet ik weer iets nieuws en origineels bedenken... ik zat al te denken aan iets als drag, dus jongen die zich vermomd als meisje of zo... kan best cool zijn, maar ik heb ook zin in iets totaal hartverscheurends :O (ik ben een vreselijk mens, ik weet het xD). Een ander idee was dan een detectiveachtig iets, of iets van een advocaat of zo, ook leuk en hartenbrekend als 't me lukt xD. En ik wilde ook nog een oud idee van mezelf schrijven over een band, een gewone story naast al mijn gayheid xD (alhoewel je veel kan met bandleden en fans hoor, hehehehe...)

Nou ja laat ik maar eens echt iets schrijven met al dat geklets van me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • FantasyChapters

    Echt super jammer dat het is afgelopen. D:
    Maar t was echt - zo als altijd - de moeite waard om je verhalen te lezen, :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen