Foto bij Page 9

Hooooiiii
Oke ik ben dus zooo moe, ik ben om 3/4 uur van kamp gekomen. Maar was echt leuk!! Meer niet weel te vertellen.
Veel plezier met lezzzennn <3
xx

Ik heb mezelf eigenlijk nog nooit zo mooi gezien. Ik ben gewoon... Gewoon zoals alle meisjes zijn. Met make up, hakken, leuke kleren... Ik heb dit nog nooit gehad.
'Hallo??' roept Sasha. Ik word wakker uit mijn gedachten.
'Hu?' vraag ik.
'Ik zei of je je date niet te lang moet laten wachten.' herhaalt ze blijkbaar.
'Oh.. Ja ik denk dat ik maar is ga.' Ik stap in de schoenen en pak het tasje.
'Nou doei dan maar.' zeg ik zacht.
'Je denkt niet dat ik zomaar laat? Ik kom je uitzwaaien.' zegt ze met een big smile. Ik lach maar hoor iemand snikken. Ik kijk op het bed. Chong.. Ik hurk bij hem neer.
'Wat is er schat?' vraag ik.
'Ik.. Ik wil niet... Niet dat je ga-hat.' snikt hij.
'Oh..' ik sla mijn arm om hem heen.
'Ik kom toch niet te laat? En ik heb gehoord dat Sasha leuke spelletjes heeft.' zeg ik mysterieus. Meteen klaart Chongs gezicht op. En meteen komt er plaats voor een smile.
'Oke.' zegt hij. Ik laat me los en samen gaan we naar beneden. Onderweg zien we Ellie nog, maar we doen allesof we elkaar niet zien. Ik loop naar de deur en omhels Sasha.
'Echt bedankt Sasha. Het betekend heel veel voor me.' zeg ik.
'Ach ik vind het gewoon leuk.' zegt ze leunend tegen de deurpost.
'Enne vertel als je thuis bent alle dingen. Vertel iedere detail!' zegt ze. Ik lach.
'Natuurlijk. Doei!' zeg ik.
'Doeg! Veel plezier!' roept ze en dan ga ik op weg. Op weg naar mijn toekomst. Zal dit wel mijn toekomst worden? Eigenlijk is Harry wel aardig, en knap, en schattig... Vind ik hem nu leuk? Dat zal vandaag de vraag van de dag worden:
"Vind ik Harry Styles leuk?"
Ja dat is een goeie. Ik voel een pluk op mijn schouder vallen. Ik gooi mijn haar naar achter, en hoor vervolgens gefluit. Ik kijk naar links en zie een grijnzende groep jongens naar me lachen.
'Wat moeten jullie?!' ik stop mijn pas.
'Je bent leuk.' zegt een jongen met zwart haar.
'En dan?' zeg ik.
'Je hebt een perfecte vorm.' zegt de zwartharige jongen weer.
'Ey! Normaal doen hé!!' ik doe een pas naar voren. Ook de jongen met zwart haar staat op.
'Denk niet dat ik bang voor je bent.' sist hij.
'Je bent ma-' hij wordt onderbroken door zijn telefoon.
'Ja?... Oh... Ik kom eraan.' zegt hij en hangt dan op.
'Jongens ga verder met dit lekkertje. Ze kan wat worden.' zegt hij grijzend aan de jongens achter hem. Wat worden? Wat willen ze met me doen? Bang zet ik een stap achteruit. Ik wil lopen maar word tegen gehouden door de jongen. Hij pakt mijn schouders beet.
'Denk niet te ontsnappen. Als je ooit met ons in ruzie komt kan je nooit meer uitgaan.' sist hij.
'Laat me los viezerik!' gil ik.
'Hey hey. Rustig jij.' hij kijkt achter hem. 'Jongens pak haar.'
Ik probeer me los te maken maar stop wanneer ik gekuch van achteren hoor. Met een ruk draai ik me om.
Ja dit wordt mijn toekomst.

Daar staat ie dan. Harry. Hij komt achter me staan en zet zijn handen op mijn heupen.
'Jullie laten mijn vriendin los.' bevelt Harry.
'Nee.' zegt de jongen met paars haar. Inmiddels is de zwarte jongen weg.
'Jullie weten niet wat er gaat gebeuren he?' zegt Harry.
'Nope.' zegt de paarse.
'Nou.. Ik heb een bodyguard.' hij fluit op zijn vingers en meteen komt er een grote man eraan. Wow.
'Hoi Paul. Laat jouw krachten eens zien.' zegt Harry. Paul loopt naar een jongen die de hele tijd stil zat. Paul pakt hem op en gooit hem in de lucht en vangt hem perfect op. De jongen gilt het uit. Paul laat hem vervolgens weer zakken.
'Dus..' zegt Harry als hij de verbaasde gezichten van de jongens ziet. Paul loopt weer naar hun kant op. Binnen 2 seconde zijn ze uit het zicht verdwenen.
'Dus..' zegt Harry tegen mij. Verlegen lach ik.
'Niet zo verlegen.' Harry tilt met zijn vinger mijn gezicht naar zich toe.
'Dat is niet zo schattig.' Ik glimlach naar hem.
'Sorry.' zeg ik zacht. Hij negeert het en steekt zijn hand naar me toe.
'Zullen we gaan?' zegt hij. Ik pak zijn hand vast.
'Ja leuk.'

Zwijgend lopen we naar de auto. Harry doet als een gentleman de deur voor me open, en sluit het vervolgens als ik zit. Ik hoor dan de motor starten.
Dit kan nog wel is de dag van mijn toekomst worden...

Reageer (4)

  • Multiply

    LANG LEVUH HAZZAAA

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ja, dat kan. Aha.
    Snel weer verder. Xx

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    snel verdeerrr ik wil meerr xx

    1 decennium geleden
  • ChocoHoranx

    Leuk!!
    SNel verder xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen