Dag 13 kamp Noord

De stemming in kamp Noord was gedaald naar het nulpunt Sanneh was heel boos.
"Wie hebben Yulia eruit gestemd zij was een van de sterkste spelers"/
"Ik heb op haar gestemd door haar hebben we de proef verloren" zei Xia.
"Ja maar door haar hadden we ook de andere 3 proefen gewonnen".
"En wat kan ons dat schelen door haaar hebben de proef verloren en daar gaat het om".
"Weet je wat Xia ga maar weg als jij je eigen ding wilt doen doe dat dan maar lekker".
" Oke dag Sanneh en denk maar niet dat als je de immuniteit hebt dat je de leider bent".
Even later zat Sanneh met Gracie op een rots.
" Ik word gek van dat mens we zijn een sterk persoon kwijt omdat Xia zo nodig de beste wilt zijn".
" Weet je Sanneh ik ben aan de ene kant wel blij dat ze weg is want als ze met ons in de samensmelting zou komen dan had ze sowieso de finale gehaald".
"Dat is wel waar een beetje maar nog steeds haat ik Xia".
Xia was samen met Kamil en Natalie aan het praten over Sanneh en Gracie.
"Wat denkt hij wel bla bla bla door Yulia zijn wij een sterk team, en die Gracie die is alleen maar een meeloper".
" Inderdaad ik vind dat we op haar moeten stemmen aangezien Sanneh nog steeds immuniteit heeft".
" Ik ben het ermee eens".

Dag 13 kamp Zuid

Ondanks de overwinning van Zuid bij de proef was de stemming bedrukt.
Leryn voelde zich nog steeds buitengesloten en Polino die leefde eigenlijk alleen.
Tomi, Kira en Arjan die ook wel het Europese trio genoemd werd.
"Dat was echt niet te verwachten he dat we gewoon de proef hebben gewonnen" zei Arjen
"Ja inderdaad maar nu zitten we nog steeds met die twee opgescheept' zei Tomi
"Maar" begon Kira " we hebben we het vertrek van 3 personen op ons geweten en daar moeten we trots op zijn".
"Ik ben benieuwd of we de volgende proef winnen".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen