Sorry sorry sorry! Ik moest dit overschrijven maar dan beter, en dat duurt lang bij mij dus daarom dat het laat is! Maar oke, ik ga voortaan activeren op mijn mobiel en de foto's enzo op de pc
Veel plezier met lezen!

Als hij de motor heeft gestart, kijkt hij me even aan. Verlegen kijk ik weg. Ik hoor hem grinniken.
'Ik zei toch dat je niet hoefde verlegen te zijn?' zegt hij.
'Ja ja.' mompel ik. Ik hoor hem opnieuw grinniken. Hij rijdt dan de parkeerplek af.
'Je bent trouwens echt prachtig, zo in je kleren en al.' zegt hij, hij kijkt me even aan en richt zich dan op het stuur. Ik zie een kleine glimlachje op zijn gezicht.
'Bedankt.' zeg ik zacht.
'We gaan trouwens naar de bioscoop. Ik heb een film gereserveerd.' zegt hij.
'Leuk.' zeg ik in het kort. Een tijd zeggen we niks. Harry doet de radio op en meteen komt er een zachte liedje op. Kort neuriet Harry mee.
'Maar hoe oude ben je eigenlijk?' vraagt Harry me.
'19, naja bijna 19. Ik word binnekort 19..' beantwoord ik hem. Oh, deze vraag ken ik uit duizenden. Nog 3 jaar en dan mag ik eindelijk uit dit stomme weeshuis. Ein-de-lijk!
'Oh wat leuk! Ik hoop dat je me naar je verjaardagsfeestje uitnodigd?' grapt hij. Nou nee... Dan zal hij het weeshuis zien, en ik schaam me daar dood voor. Niet voor het weeshuis zelf, maar het feit dat mijn ouders me verlaten hebben.
'Jij?' vraag ik.
'Ik ben al 19.' zegt hij met een zucht.
'Oh. Wil je dat niet?' vraag ik.
'Nee hoor. Het is een prima getal, alleen al mijn vrienden zijn ouder dan mij. Ik ben de jongste van mijn vriendengroep.' vertelt hij.
'Ow ja. Dat is wel jammer.' hij knikt. Op de radio komt er een nieuw liedje, waar Harry enthousiast mee zingt.
'Zo. Jij kan mooi zingen.' lach ik.
'Hoor ik vaak.' zegt hij lachend.
'Maar echt, je moet zanger of zo worden.' zeg ik terwijl ik me richting hem omdraai. Ik hoor hem wat mompelen.
'Sorry?' vraag ik.
'Ik zei dat ik een soort zanger ben.' zegt ie.
'Oh leuk. Zit je in een band of zing je zelf?' wat ben ik toch nieuwsgierig.
'In een band.' mompely hij alsof hij er niet over wilt praten.
'Leuk. Ik hoop dat je me ooit voorstelt aan de andere.' zeg ik. Hij knikt.
'Maar we zijn er.' hij stopt dr motor. Hij loopt mijn kant op en doet de deur voor me. Ik stap eruit. Even voel ik me vreemd met die hakken, maar het gevoel gaat snel weg. Wanneer Harry de auto op slot wilt doen, word er geroepen.
'Harry!' Harry kijkt om. Oh god. Nee! Dé jongen komt er aan. Die zwarte harige. God, volgt hij mu ons ook nog?
'Oja. Hier Zayn.' Harry steekt de sleutels naar hem toe.
'Nee!' roep ik en pak de sleutels van Harry af.
'Eh.. Seher?'
'Hij wou slechte dingen met me doen!' roep ik naar de jongen wijzend. Harry begint de lachen.
'Seher dit is mijn vriend Zayn. Hij doet geen vlieg kwaad.' zegt Harry lachend. Ik zie dat ook "Zayn" lacht.
'Wat?!' zeg ik boos.
'Harry heeft gelijk.' zegt hij lachend.
'Wie was nou bezig mij te kidnappen? Wie fluitte toen ik langs liep?!' roep ik. Harry houdt me vast bij mijn heupen en fluistert:
'Hij doet dat niet.'
Waarom snapt niemand mij dan?
'Leuk chickie strouwens Haz.' grijnst Zayn.
'Ach hou op.' zeg ik boos met mijn armen over elkaar heen.
'Haha inderdaad. Maar breng de auto om 9 uur terug.' zegt Harry.
'Zal ik doen. Veel plezier nog samen.' hij knipoogt en gaat zitten in de auto. Hij scheurt weg en wij lopen de bioscoop in.
'Wat was dat net nou?' vraagt Harry. We sluiten aan in de rij.
'Geloof je me dan niet?' zeg ik.
'Nee nee. Dat is het niet, maar die jongen doet echt nooit zoiets.' zegt ie.
'Dus je denkt dat ik lieg?!' zeg ik boos.
'Ne-ee. Maar ik zei toch zoiets doet hij niet. Hij heeft al een vriendin.' zegt hij.'Nou hij heeft het toch gedaan!' roep ik. 'Oke oke. Rustig maar. Ik geloof je.' zegt hij een geef een kus op mijn kruin. 'Niet.' mompel ik.
'Ken je de Hunger Games?' vraagt hij om het onderwerp te veranderen.
'Nee. Gaat het over eten of zo?' vraag ik wat hem doet lachen.
'Dat dacht een vriend van me ook maar nee. Het is wel goed dat je hem niet kent want dan is het leuker.' vertelt hij. Meteen daarna zijn wij aan de beurt en Harry koopt de kaartjes, en een bak popcorn. We gaan de zaal binnen en gaan in het midden zitten. Al snel begint de film.
De film gaat over een meisje Katniss. Zijn wordt uitgeloten om mee te doen aan de Honger Spelen dat jaarlijks in een stadium wordt gehouden. Ze moet er zien te overleven want er zitten 23 andere tegenstanders in die je moet uitschakelen. Vol met spanning en medeleiden kijk ik naar de film. Vooral als de vriendin dood gaat. Ik ga dichter tegen Harry aan zitten die het beantwoord met zijn armen om me heen te slaan.
'Je weet dat het gespeeld is hè.' fluistert hij. Ik knik, maar even goed. Het is heel zielig opgenomen. Zachte lippen voel ik op mijn kruin. Voor het eerst zie ik Harry's ogen van dichtbij. Wow. Mooie glinsterende groene ogen. Zijn hoofd komt dichterbij en dan drukt hij een kus op mijn lippen. Een soort bom ontploft in mijn maag. Eerst sinds jaren voel ik me veilig bij iemand. Iemand die echt om me geeft. Maar ik moet het beeindigen. Dit voelt toch niet goed. We zijn niet eens samen of iets dergelijks. Toch beeindig ik het.
'Sorry, het was fout van me.' zegt hij schamend. Ik ga er niet op in en kijk de film af. Een zucht versnapt mijn mond, wat was het een mooie film. We gaan naar buiten als het helemaal afgelopen is. Ik voel een paar druppeltjes water op me vallen. Harry pakt met zijn mobiel en belt met iemand, die waarschijnlijk de zwart harige jongen was.
'Hij komt er zo aan. Laten we wachten bij dat afdakje. We lopen er heen en gaan eronder staan. Omdat het klein is sta ik dicht tegen Harry aan.
'Ik neem je zo ergens mee, maar je moet wel een doek om je ogen.' zegt Harry mysterieus.
'Oh leuk.' wat zou het zijn? Meteen komt de auto van Harry de straat in rijden. De jongen stapt haastig uit en geeft de sleutels terug aan Harry. Even kijkt hij me aan.
'Dankjewel man. Ik zie je morgen.' zegt hij snel tegen Harry en dan gaat hij weg. Harry opent de deur voor me en stapt er daarna zelf erin. Als eerst zie ik een pakje Marlboro's voor me.
'Rook jij?' vraag ik. Harry heeft een doekje in zijn hand dat hij opvouwt.
'Nee maar die jongen van net wel. Hij zal het vergeten zijn.' zegt hij en doet het doekje over mijn ogen.
'Super.' zeg ik sarcastisch. Ik hoor hem zachtjes grinniken en dan hoor ik het geluid van de motor. Binnen een paar minuten zijn we er. Harry doet zoals de vorige keren de deur voor me open. Ik stap met behulp van Harry eruit. Hij pakt me bij mijn polsen vast en dan lopen we richting ergens heen. Al snel verdiepen mijn hakken.
Ja hoor, we zijn op het strand.

Reageer (3)

  • cloudxhoran

    'Nee. Gaat het over eten of zo?' vraag ik wat hem doet lachen.
    'Dat dacht een vriend van me ook maar nee. Het is wel goed dat je hem niet kent want dan is het leuker.' vertelt hij.

    Hahah, ik weet gewoon dat die vriend Niall is.

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ahw.
    Waarom heb ik het idee, dat Harry haar alleen maar op date heeft gevraagd om hem te 'coveren'
    You know, like a fake relation ship.
    Anyways,
    Snel weee verder. Xx

    1 decennium geleden
  • ChocoHoranx

    Ahw, op het strand (H)
    Snel verder xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen