Foto bij XXVII. Hello There ^-^

Een paar meter verder keek Cecania glimlachend naar op haar Aro; hij mocht niet argwanend zijn om Alec. De jongen hielp haar goed. De jongen was lief en betrouwbaar. Alleen viel hij haar nu en dan aan. Dat was niet lief. Maar hij zou het wel afleren, toch? Om Cecania te vertrouwen, toch?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xxJennyxx

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Hahaha, geweldig hoofdstuk.
    Moest je mijn dagdroom nu echt neerhalen.. Met ze zijn ijskoud :S
    Whahahaha, tja, hmmmz, licht eraan he, als ze beide ijskoud zijn hbbn ze der geen last van dus dan tja is het voor hun warm XD..
    Echt mega leuk hoofdstuk, whahaha Cici schaken, whahahah Arme Jasper, die zal dan hard verliezen.. XD..
    Zie ze al helemaal tegen elkaar schaken, Jasper helemaal gefrustreerd omdat iemand hem een keertje inmaakt whahahahah.. Zie je het ook al voor je... Tandenbijtende Jasper whahahah..
    Ow ja sorry moest even mijn gedachten laten gaan.
    Wahahah, Aro staat het huilen nader bij dan het lachen, whahaha, echt mega leuk...
    Papa Aro -kuch kuch- is zijn kind kwijt, XD

    Nou ik heb denk ik je nu wel weer even genoeg leesvoer gegeven.
    Wahahahah, Ik wacht met smacht op meer leesvoer..

    XxX

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Ik ben nieuwsgierig hoe deze confrontatie zal aflopen!
    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen