Foto bij Part Three - Chapter Ninety-two - Louis William Tomlinson

Hoe. Oud. Hij. Ook. Is. Ik. Vind. Deze. Gif. Perfect.

Ik wou even mededelen dat ik sinds woensdag trots kan zeggen dat ik een kaartje heb weten bemachtigen voor het 1D concert hier in Nederland. Who else? (Esmee, I know you have, and you may react like: IK HEB KAARTJES. IK GA NAAR ONE DIRECTION ADLKFJADKLFJASKLDFJADSKLFJ. *Fangirling*. Cause I think It's quite funny.)

Yeahh, halverwegen raakte ik mijn inspiratie kwijt (kitty). Naja. Daarbij heeft het weer eens te lang geduurd. Sorry voor de fail. Maja, ik wou ook gewoon een hoofdstuk die alle andere (b)romance's in dit verhaal zouden afsluiten. Dus bij deze.

Daarbij moet ik met ook nog verontschuldigen voor het inactiveren. Ik ben ziek en schrijf zo crappy dat ik aan het twijfelen was of ik dit hoofdstuk niet gewoon beter kon verwijderen. Uiteindelijk bedacht ik me dat ik dan bezig blijf en jullie het hier maar mee moeten doen. Sorry guys.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • NiMaPayne

    Thanks Louis voor de samenvatting van alles! :)
    IK GA OOK NAAR 1D!! (H)
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • fungi

    IK GA EIJIFJDEDJSFK;FHJDSD;B en dat weet de hele school omdat ik het om de 5 minuten schreeuw
    en het is heeeeel goed geschreven, we love zouissss

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Kei schatiig! en Hey big news falsh! Belgie wordt vergeten! :'(

    1 decennium geleden
  • LouisxLover

    IK GA NIET NAAR ONE DIRECTION! snik snik(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil) IK BEN HEEL VERDRIETIG!
    vooral omdat iedereen die ik ken op quizlet wel gaat!

    1 decennium geleden
  • Melia

    IK HEB KAAARTJES!!!
    Ik ship Zouis :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen