Foto bij Hayley Imogen Allister #001

Eleanor is het blondje en hayley het zwartje xp of hoe zeg je dat xp

Het begon eigelijk allemaal als een grote grap. Ik en Eleanor zijn al jaren fan van one direction. Toen we hoorden dat x-factor terug kwam gerepen we onze kans en schreven we ons in. We wouden helemaal niet ver geraken, tot slot konden we niet goed zingen, of ik toch niet. Ons doel was gewoon zo ver mogelijk te geraken zodat we simon cowell konden zien. We wouden hem uitgebreid bedanken om one direction samen te stellen en heel veel jonge tiener meiden hun leven totaal te veranderen.
En hier staan we dan. We zitten in de eerste live finalen van x-factor. Blijkbaar vond de jury wel dat we goed konden zingen en stemde ze ons door. Na een hele bootcamp achter de rug te hebben zijn uiteindelijk door gestoten naar de eerste live finalen.
“Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me”
zing ik zacht.
Ik kijk naar Eleanor terwijl ze zacht verder zingt.
“I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile,
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine.
But i'll love them endlessly “

Ze loopt naar me toe en neemt mijn hand vast.
Het publiek begint luid te joelen.
“I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you, oh it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things”

Zingen we samen verder waarna de muziek stopt.
We houden elkaar hand vast als we naast de presentator gaan staan.
Ik vergeet altijd zijn naam, ik denkt dat het stan ofzo iets was.
“wel girls, whauw!” is het enige wat nicole zegt. We krijgen bijden en grijns op ons gezicht.
Zo goed zijn we nu ook weer niet,denk ik in mezelf. “ meisjes, als de boys dit zouden horen zouden ze zo trots zijn, het was gewoon weg gewelidig” zegt simon. Ik voel mijn wangen lichtjes rood kleuren.
De hele zaal begint luid te joelen en te fluiten. Eleanor knijpt in mijn hand en we worden het podium afgeleid. Ik zucht even en loop meteen door naar de kleedkamer. Dorst!
“hoorde je dat hayley?! De boys zouden trots op ons zijn! Niall zou trots op me zijn!” zegt ze dromerig terwijl we onze kleedkamer inlopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen