"Welkom kamp Noord op de eilandraad er zitten natuurlijk bekenden van Noord tussen namelijk Gracie, Xia, Sanneh en Natalie.
En Kira en Polina jullie zijn nieuw hier. Wat vinden jullie ervan ehm Polina".
"Ik vind het leuk, leuker dan mijn eigen kamp met name de mensen om me heen".
"En Kira wat vind jij hiervan"
"Eerlijk gezegd had ik liever in het andere kamp gebleven".
"Sanneh dit is voor jouw de laatste keer dat je immunteit hebt, ben je daar blij mee of zeg je van dat je toch al veilig was".
"Je bent nooit veilig in dit spel dus ik ben wel blij dat ik de immuniteit heb".
"Oke dan mogen jullie gaan stemmen, Xia jij mag beginnen en daarna mogen Sanneh, Polina, Gracie en Natalie, Kira jij bent als laatste".

"Voordat ik de stemmen ga tellen wil ik eerst vragen of iemand zijn of haar immuniteitsmunten wilt inzetten".
"Ja ik" Natalie stond op en haalde 2 munten uit haar zak.
"Jullie weten wat dat betekent de eerste 2 stemmen op Natalie vervallen en tellen dus niet mee
Nou jullie hebben gestemd ik ga nu de stemmen tellen.

Stem 1: Natalie en deze vervalt.

Stem 2: Natalie en deze vervalt ook.

Stem 3: Gracie

Stem 4: Natalie

Stem 5: Gracie

Gracie jij staat nu op 2, en Natalie jij staat op 1,

Stem 6: Kira.

Xia en Polina jullie hebben 0 stemmen
Natalie en Kira jullie hebben er 1.
En met 2 stemmen moet Gracie het spel verlaten helaas
Wat vind je ervan".

"Niet leuk als Natalie haar munten niet had ingezet was zij weggegaan en nu ga ik in plaats van haar".
"Gracie bedankt voor het meedoen en tot ziens".
Gracie pakte de vlag van de Verenigde Staten en ging ervandoor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen