Foto bij And that's why I love you - Niall Horan (part 2)

~5maand later~

"Lena, je ziet er prachtig uit!" Roept Sharon vrolijk wanneer ze haar beste vriendin in haar prachtige jurk tevoorschijn ziet komen.

"Ik ben zo fier om jou!" Zegt Sharon waarna ze elkaar een knuffel geven. Olena neemt diep adem als ze de deur ziet opengaan. Haar ouders komen binnen en hun monden vallen open.
"Schat, je bent, je bent wondermooi!" Zegt haar moeder terwijl ze naar haar dochter gaat. Al een hele dag is Olena emotioneel en dit maakt het alleen maar erger.

"Niet huilen, prinses" zegt haar vader. Olena tovert opnieuw een glimlach rond haar lippen en bekijkt zichzelf nog één keer in de spiegel.
"Klaar?"
"Klaar!"
Haar vader zou haar weg geven en haar moeder en Sharon zitten om de eerste rij.

"Niall, je gaat het goed doen" zegt Liam, die als zijn getuige al naast hem stond.
"Denk je?" Vraagt Niall wat zenuwachtig.
"Nee"
"Wel bedankt!"
"Natuurlijk wel. Ni, het is jouw dag. Geniet ervan!"
Niall neemt nog één keer diep adem en dan gaan de deuren achteraan de kerk open en begint de muziek te spelen.
Olena, met haar arm geklemd in die van haar vader, komt ze naar voor. Een aantal meter voor het altaar laat haar vader haar los en loopt ze op haar eentje naar Niall toe.
"Je bent beeldig!" Fluistert Niall haar toe waardoor Olena begint te blozen.

"En dan kunnen we nu beginnen. Vandaag zijn we hier samengekomen.." En de priester begint zijn praatje. Greg vangt er eigenlijk niet veel van op want zijn zoontje zit wat de spelen met de ringen, die hij straks naar voor moet brengen.
"Mag ik vragen aan Sharon?" Zegt de priester en met een glimlach staat Sharon op. Ze loopt naar de microfoon en vouwt haar blaadje papier open;

"Ik heb hier dan wel een blad vast, maar eigenlijk heb ik niet nodig. Lala, waarom kom ik hier dan staan? Wel omdat er vandaag twee heel speciale mensen trouwen, mijn allerbeste vriendin trouwt met de man, die haar hart gestolen heeft. Olena, je bent een vrouw met veel pit en je durft ook heel erg veel en daarom ben ik fier om jou mijn beste vriendin te mogen noemen. Lena, ik hoop dat je het goed gaat hebben mrt Niall, maar daar twijfel ik helemaal niet aan. Proficiat!"

Niall knijpt even in Lena's hand waardoor ze elkaar even aankijken.

"Max en Alex?"

Vol verbazing kijkt Olena naar hoe haar broertjes naar de microfoon gaan.
Max, die oudste gaat als eerste en schraapt zijn keel even.

"Olena, nee, wacht, eerst Niall. Niall, ik hoop dat je heel erg goed voor onze grote zus zal zorgen, want zijn heeft dat voor mijn ook al heel mijn leven gedaan. Jullie zijn zo lief samen, en nog nooit had in Olena zo gelukkig gezien. Vroeger hingen er posters op in haar kamer en moest ze op haar bed gaan staan om er een zoen op te kunnen geven, nu doet ze anderen dingen in haar bed, en ik denk niet dat het alleen bij zoenen blijft.

Hierdoor schieten de mensen in de lach en begint Lena heel fel te blozen.

Max zet de microfoon wat lager voor haar andere broertje Alex dat even naar zijn ouders lacht.

"Liefste zus, vier jaar geleden was je zo blij dat je naar Londen mocht gaan en eindelijk je idolen ontmoeten en kijk nu. Je zit naast hem in de kerk op de mooiste dag van je leven. Je trouwdag. Voordat je Niall ontmoette had ik je nog nooit zo blij en gelukkig gezien als toen, en daar ben ik zelf ook heel blij om. Je bent de liefste zus, die je je kan inbeelden en nu trouw je, mijn grote zus. Ik hoop dat je nog gelukkiger wordt en dat ik heel veel nichtjes en neefjes krijg."
Opnieuw moeten de mensen in de zaal grinniken. Zonder Olena het had gemerkt had Niall een micro in zijn hand gedrukt gekregen en stond hij met zijn gitaar in zijn hand wat verder op. Olena kijkt hem vragend aan, maar hij knikt geruststellend.

"Lieve Olena, omdat ik niet echt goed weet wat te zeggen heb ik besloten om het in een liedje te gieten en dat nu voor jou te zingen."
Niall schraapt even zijn keel en slaagt wat akkoorden aan, waarna hij begint te spelen.


La la, la la la la
La la, la la la

I like your smile
I like your vibe
I like your sty-yle
But that's not why I love you

And I
I like the way
You're such a star
But that's not why I love you
Hey, do you feel, do you feel me, do you feel what I feel
Do, do you need, do you need me, do you need me-eh-eh-ey


Plots, uit het niets, vallen Liam, Zayn, Louis en Harry in en komen ze van op hun plaatsen naast Niall staan.

You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you


Dan is het weer alleen aan Niall.

La la, la la la la
La la, la la la

I like the way
You misbehave
When we get wasted
But that's not why I love you
And how
You keep you cool when I am complicated
But that's not why I love you
Hey, do you feel, do you feel me, do you feel what I feel
Do, do you need, do you need me, do you need me-eh-eh-ey


Olena krijgt tranen in haar ogen terwijl de vier anderen opnieuw invallen.

You're so beautiful
But that's not why I love you
And I'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you, yeah

Oh-oh-oh-oooooooh
Oh-oh-oh-oooooooh

Even though we didn't make it through
I am always in for you
Yeah-eah-eaw


You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you (hey)
Yeah the reason I love you
Is all that we've been through


En de laatste zingt Niall alleen.

And that's why I love you


Tranen rollen over Lena's wangen. Dit was gewoon te mooi voor woorden.

"En dan is het nu tijd voor de ringen."
Greg geeft zijn zoontje een duwtje in de rug en de kleine Theo stapt met de ringen in zijn handen naar hen toe. Niall neemt ze over.

"Olena, neem jij Niall tot je wettige echtgenoot?"
Olena kijkt recht in de prachtig blauwe ogen van Niall en knik.
"Ja, ik wil" zegt ze en Niall schuift met een glimlach de ring rond haar vinger.
"Niall, neem jij Olena tot je wettige echtgenoot?"
"Ja, ik wil" antwoord hij en Olena doet hetzelfde bij Niall.

"Dan mag u nu de bruid kussen." En dat laat Niall zich geen tweemaal zeggen. Hij drukt liefdevol zijn lippen op de hare en Lena antwoord zijn zoen. Dit is gewoon perfect.


liedje: I love you - Avril Lavigne

[face=arial][/face]


Lees de spoiler...

Ik weet dat je lang hebt moeten wachten, mijn excuses daarvoor, maar ik hoop dat je het een beetje goed vond?
Ik hoop dat er niet teveel schrijffouten in staan...?

Reageer (2)

  • agirlx

    awh, leuk x
    Theo is adorable even tough i don't see him ;$

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    Ik huil nu!!!!! Hoe wist je dat ik van Avril hou?? Ik ga er nog 1 aan vragen <3 xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen