Dag 16 kamp Noord.

In kamp Noord waren ze nog met zijn vijven. Kira voelde zich alleen omdat haar complotgenoten Tomi en Arjan in kamp Zuid gebleven waren.
Ze besloot om even met Natalie te gaan praten. " Hey Natalie ik ben echt zo blij voor je dat je gebleven bent. Ik had voor Gracie gestemd".
" Dankjewel ik weet al dat Sanneh en Xia op mij gestemd hebben en Gracie natuurlijk".
"We moeten de samensmelting halen en dat moeten we samen", zei Polina.
"Ik ben het ermee eens op wie zullen we stemmen dan op Sanneh of Xia".
"Ik denk Sanneh want hij speelt toch een beetje de baas over iedereen".
"Ik ben het ermee eens Kira laten we het doen".

Dag 16 kamp Zuid.

In kamp Zuid was Tomi bang voor Arjan, hij dacht dat hij boos zou zijn omdat hij Leryn gekozen had in plaats van Kira of Arjan.
En inderdaad Arjan kwam boos aangelopen. "Zeg Tomi waarom heb jij voor Kyra gekozen ik dacht dat wij een pact hadden".
"Hebben we ook Arjan maar ik denk dat het handiger is om Leryn erbij te betrekken, Kira is niet te vertrouwen ze wou ons na de samensmelting dumpen als oud vuil en Leryn is veel betrouwbaarder geloof me". "Oke ik geloof maar als die gelogen is en ik eruit ga volgende keer zwaait er wat hoor".
Willie is niet populair in het kamp, hij is heel vaak alleen en doet ook alles alleen, door zichzelf populair te maken ging hij vissen vangen, helaas kwam hij met maar 2 vissen en dus was niet iedereen blij helemaal niet toen hij de vissen in het zand liet vallen. Kamil en Mary werden boos.
"Jij bent zo stom 2 vissen voor de hele dag en jij laat ze in het zand vallen", zei Kamil.
"En je doet voor de rest nooit iets hier in dit kamp" zei Mary.
"Sorry ik probeerde alleen maar te helpen".
"Willie je kan beter meedoen aan de Filipijnse Idols en niet aan dit zware progamma".
"En by the way we moeten winnen met de proef anders kan jouw tijd hier heel kort zijn".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen