Foto bij I'm gonna tell you one time.

Zet in je reactie of je verwittigt wilt worden. (bril)

De bel.Ik stopte mijn schrif in mijn tas. Ik zuchte luid en lachte naar Stella. 'Dacht je dat dezedag ooit voorbij zou gaan?' 'Niet bepaalt.' zei ze. 'Ga je mee met de bus?' Ik hing mijn tas losjes op mijn schouder. 'Ik heb mijn lift al. Luke heeft zijn rijbewijs sinds dit jaar.' Ze grijnsde. 'Weetje?' begon ze. 'Luke is best een lekker ding. Hij had toch geen vriendin hé.' Ik keek haar aan alsof ze van Mars was. 'Uh, Stella. Er zijn grezen, en daar trek ik de lijn.' Ik deed teken met mijn arm. Ze lachte. Ik draaide met mijn ogen en liep richting de deur, naar de gang. Nog steeds lachend haakte ze in bij me. 'Oké, ik zal zwijgen over je broer.' Op dat moment kwam Luke naast ons lopen met natuurlijk William naast hem en Stacy plakkend aan zijn arm. 'Bel me oké?' zei ze met zo'n overdreven hoge stem. William knikte, Stacy drong zich op tegen hem en kuste hem op wat ik vond was een sletterige manier. Zodra ze losliet ging William zijn tong over zijn onderlip en beet hij er op. Stacy knipoogde en liep de andere kant uit. Ik werd mateloos geirriteerd door haar. Eenmaal buiten hielt Stella me tegen, Luke en Will liepen door. 'Ik zie je morgen, oké?' Ik glimlachte en knikte. Ze gaf me een knuffel en keek nog even naar Luke en Will die wat verder stonden. Ze beet op haar onderlip. 'Toch jammer.' Zei ze uitdagend.

Reageer (6)

  • SuperrCarrot

    ik heb al een abo
    snel verder please

    1 decennium geleden
  • ZACK

    Mwaha dat laatste vond ik leuk.
    Nu ja. De rest ook hoor. Verder jij, lekker ding van me :3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden
  • OnlyHeart

    Heb een abo (A)
    snelverder! <3

    1 decennium geleden
  • Shibuya

    Geweldig!
    Snel volgende!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen