okee de jongens doen raar ik lees het gesprek terug en zie wat er allemaal is gezegt en moet der wel om lache eigenlijk hard voor Kim ze was toch al het buitenbeentje van de groep een beetje een raar kind. "is er nog wat op tv?" "uhmm geen idee kijk zou ik zeggen" zegt rein onverschillig "okee gooi ff de afstandsbediening" rein pakte de afstandsbediening en gooide hem tegen mijn linker arm "wauw thanks rein voor de afstandsbediening tegen mijn arm gooien "oh sorry" wat heeft hij zit behoorlijk in zijn mobiel! nouja het zal wel. ik zette de tv aan en begon te zappen ah disney channel "haha jongens kijk wat er op tv is violetta" ze kijken op en beginnen te lachen "hahha toevallig!" de intro start en ik begin mee te zingen "YEAH THE WORLD IS MINE" zing ik ik bedoel schreeuw ik mee "je jongens kijken me raar aan en begginnen dan heel hard te lachen "Gina je kan goed zingen maar DIT leek helemaal nergens op hahaha" "tss en bedankt maar stil ik wil dit kijken" rein kijk daarna gwlijk weer naar zijn mobiel net als nils en owen en daan kijken met me mee naar violetta. "jaa dit is echt een van mijn faforiete series! ik hou er van zulke progamma's met muziek en dans enzo!" " ja inderdaad ik zou echt niet zonder zingen kunnen" zegt owen "ja daar ben ik het helemaal mee eens!" ik pak mijn mobiel erbij en zeg tegen owen en daan "jongens zullen wij een leuke foto maken aangezien die twee daar toch niet opletten!" "ja is goed" ik pak mijn mobiel erbij en we maken een paar leuke foto's een normale een waarom we raar doen een waar ze me allebij een kus op mijn wang geven een waar ik niet oplet als ze me laten schrikken en dus een raar hoofd trek en nog een paar. ik maak er een collage van en zeg jongens zal ik hem op insta zetten of willen jullie dat doen?" zet hem maar op insta dan zetten wij hem daarna erop!" zegt daan. "oke zal ik doen ik plaats hem op insta en de reacties stromen binnen en eigenlijk durf ik niet te beginnen met het lezen van de reacties!

sorry voor het late schrijven echt sorry het lukt gwn niet zo vaak!

Reageer (5)

  • ohlizzje

    snel verder plz #je #verhaal #is #te #verslavend (+abbo) xx

    1 decennium geleden
  • xAmbiex

    Super leuk verhaal echt tof! Nieuwe abo xx

    1 decennium geleden
  • lancyduif

    super

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Echt leuk snel veder

    1 decennium geleden
  • MSMainiacx

    Heyy, snel verder! Echt super leuk! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen