Foto bij Proloog 2.

Ik weet niet echt of ik dit het eerste hoofdstuk kan noemen...
Maar ja eerste iets altijd slecht toch??
Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik moest beginnen met dit verhaal, dus hopelijk is het wat.
En het kan allemaal een beetje raar zijn, maar ik beloof je dat het allemaal snel duidelijk word
ps; hoe meer reacties hoe sneller de hoofdstukken komen ^^
xoxo

De lichten flikkeren. Een gezoem klinkt door de verlaten gang. Hier en daar zitten bloedspatten tegen de muur. Langzaam loop ik door de gang. Ik moet oppassen, omdat er overal dode lichamen op de met bloed doordrenkte vloer liggen. Ik voel hoe mijn hart in mijn keel bonkt. De knoop in mijn maag, die er elke keer weer voor zorgt dat ik mijn eten uitspuug. De zware deur zwaait open. Ik sluit mijn ogen en wacht op het zonlicht, die mijn koude lichaam moet verwarmen.
Er is geen zon, al dagen niet. De zon is verdwenen, en ook al het goede in de wereld.
Een zure stank snijdt mijn neusgaten binnen. Vlug open ik mijn ogen. Overal waar ik kijk liggen dode mensen. Ik heb in maanden geen levend wezen meer gezien. Het is allemaal jou schuld.

'Waar heb je het over?' jammer ik, tegen de stem in mijn hoofd. Alles, alles wat je ziet is jou schuld.
De rare stem in mijn hoofd geeft me hoofdpijn. 'Maar ik heb niks gedaan,' zucht ik. Je liet de bezetenen winnen. JIJ

Some people want to forget the about past...
Some people want to change it..
But if you change one thing,
You have to change everything.

Reageer (7)

  • MadeInHeaven

    wow spannend :) Wil je snel verder schrijven? Ik ben echt benieuwd lijkt me een leuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • BlueIvy

    Hier Ivy weer, dit stuk is al veel beter dan het vorrige stuk. Wel wil ik je meegeven om het nog even over te lezen, er stonden enkele foutjes in. Ik ben erg blij om te zien dat er voortgang wordt geboekt.
    Ga zo verder

    1 decennium geleden
  • Derks

    Oh my god ik word hier gewoon zenuwachtig van

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Wauw.
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • xMaraudersx

    Wauw, ik weet zeker dat het heel spannend gaat worden.
    Ben echt zo erg benieuwd <3
    Dit wordt zeer anders dan al je andere verhalen ;)
    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen