Foto bij A ranger/traitor 156

Hey allemaal.

Niniel kwam met het idee om met zijn alle de koningen van Hibernia (behalve Sean, die is cool xD ) af te zetten en het bewind zelf in handen te nemen!
Wie doet er mee? (lol)

Tot hiertoe zijn we al met zijn drieën. Niniel, Katl en ik, dus we zoeken nog koninginnen! (of koningen maar ben niet zeker of ik mannelijke lezers heb)
Meld je aan in een reactie en leer de laffe koningen een lesje ;)

(Dit staat overigens los van het verhaal, waar we nu eens gaan zien hoe het Miko en Will vergaat)

“Nu zijn we er bijna,” zei Will. Ze waren net bij de jagershut in de bergen aangekomen niet zo ver van Hallasholm. Ondertussen was de winter echt ingetreden en de laatste dagen hadden de pony’s en de Skandiërs door een dik pak sneeuw moeten waden. “Hier komt de komende tijd niemand meer, dus lijkt het me de aangewezen plaats om ons kamp op te slaan. Miko en ik zullen op verkenning gaan naar Hallasholm.”
“Ik ga mee!” antwoordde Svengal onmiddellijk.
“Nee, dat ga je niet. Denk na Svengal, we hebben het hier niet over een dorpje in de bergen, maar over Hallasholm. Iedereen kent je hier en we kunnen niet hebben dat iemand je herkent.”
“Dat geldt evengoed voor jou, Will Verdrag. Je bent hier waarschijnlijk nog bekender dan ik!” Will grijnsde.
“Dat weet ik, maar wij grijze jagers, weten hoe ze kunnen zien zonder gezien te worden. Daar zijn wij voor opgeleid, zoals jij voor zeilen en navigeren.” Daar had Svengal weinig tegenin te brengen.
“Goed, goed, maar je moet me wel beloven dat je niet met die verraderlijke lafaard, moordenaar, eed breker en nog zoveel meer afrekent terwijl ik er niet bij ben!”
“Belooft, Svengal, trouwens het gaat ons nu niet alleen om Egil, we moeten nog uitzoeken wat er van de boogschutters geworden is. Het is mede door mij dat ze hier zitten, ik moet doen wat ik kan.”
“Natuurlijk jagerman en vergeet niet dat je op ons kan rekenen. Die mannen waren hier om ons te helpen. Dat vergeet een Skandiër niet gauw.”
“Dank je, Svengal, we gaan nu maar. Hoe sneller we hier een eind aan kunnen maken hoe beter.”
“Succes jullie twee. Wij zullen wel zorgen voor een vuur en een stuk gebraad tegen dat jullie terugkomen.”
“Ik kijk er naar uit.”

Reageer (8)

  • Tijgerbloed

    Alle koningen afzetten? Met welk leger? Als je een list verzint heb je mijn steun!

    5 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Nou, nu heb je een mannelijke lezer, maar ik weet niet of ik de eerste ben xD

    7 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik wil wel mee koningin zijn, maar daar is het nu wat laat voor denk ik xD

    9 jaar geleden
  • Glorfindel

    ik wil wel een van die dikke papzakken vervangen

    1 decennium geleden
  • willverdrag

    ik ben voor afzetten van die koningen
    ZO GOED GESCHREVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen