Foto bij • N°61 - Anastasia Omashnova

Hee mensen.
En ja hoor, ik was zo verslaafd dat ik nu eindelijk The Fault in Our Stars heb uitgelezen.
En ja, ook ik huilde toen Augustus niet meer bij ons, in dat derde universum, was.
<- GA DAAR SERIEUS NIET OP DRUKKEN ALS JE HET BOEK NOG NIET GELEZEN HEBT!
Mijn onderbewustzijn laat mij altijd boeken uitzoeken waarin er iets gebeurd, met een gast, een mánnelijke gast, ja...

Maar oké, ik zit nu in een dilemma.
Ik wil The Fault in Our Stars kopen zodat ik 'm mee kan nemen naar Polen als ik op internationalisering ga.
MAAR MOET IK HEM NOU IN HET ENGELS OF IN HET NEDERLANDS KOPEN?!
Ik heb 'm nu in het Engels gelezen, voor Engels, en ik ben bang dat als ik hem in het Nederlands gaat lezen het Nederlands het gaat verpesten omdat Nederlands, laten we eerlijk zijn, de meest on-romantische taal ever is.
JA DAT HEB IK GEZEGD.
Dus. Help mij uit dit dilemma en ga zeggen of ik hem in het Nederlands of in het Engels moet gaan kopen want ik kan er niet meer tegen.
Niks zit ook mee in mijn leven (<- zelf medelijden, ik weet het, maar serieus niets zit mee op dit moment *diepe zucht*)

Lots of Love.
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LostInSpace

    Snel verder esmeetje

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Roken is nooit de oplossing.. Je schrijft prachtig <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen