Foto bij De training

Dit verhaal gaat over een Mandy, Mandy is 15 en leeft samen met haar ouders, haar broer Mick van 17 en haar 2 zusjes van 13 & 12 in district 5. Mandy moet de arena in om daar te vechten tegen de beroeps en de andere 19 tributen..

Het was 9 uur toen mijn moeder naast mijn bed stond. ´Zeg Mandy was je nog van plan om weg te gaan met je vader?‘
'oeps!´ Ik rende naar mijn kleding kast waar ik mijn zwarte broek en mijn paarse T-Shirt uit pakte en het snel aantrok Ik sprintte naar beneden waar mijn vader al klaar zat. Samen liepen we naar buiten, we lopen lang de energiecentralen en langs de school, en langs het huis van Karlos. Ik zie Karlos voor het raam staan en met een rood hoofd zwaai ik naar hem. Karlos zit bij mij op school en ik ben mega verliefd op hem! Mijn vader pakt mijn hand en trekt mij mee de grot in, hier staan allemaal trainings banen en ik zie dat er al meerdere mensen aan het trainen zijn, onderanderen mijn broer en mijn 2 zusjes, ik zie dat mijn kleinste zusje op van de zenuwen is maar het messen werpen goed in de hand heeft. Ik loop naar het bijlen werpen en smijt het uur daarna alle stres voor die dag er uit. Als ik helemaal bezweet sta moet ik ook nog de andere onderdelen gaan doen van mijn vader. Speerwerpen, pijl & boog, messen werpen, en nog meer dingen met wapens. Als ik daar eindelijk mee klaar ben moet ik nog naar het herkeningonderdeel (gelukkig is het eindelijk het laatste onderdeel want ik word het nu echt zat) zoals gewoonlijk gaat dit mij goed af en naar 10 minuten sluip ik de grot uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen