Foto bij OO3

'Wanneer wordt ze nou wakker?'
'Ik weet het niet..' - 'IK ZIE HAAR HAND BEWEGEN!'
Ik hoor het maar door en door, die stemmen. Ze zijn alleen niet echt bekend voor mij. Wie zeggen dat?
Met moeite probeer ik mijn ogen te openen, lukt niet. Alles voelt zo zwaar aan. Wat is hier aan de hand?
'Ik zag het ook!' roept een zachte meisjes stem. Die herken ik, Milou.
Ook mijn mond probeer ik te openen, maar het lukt gewoon niet! Help me uit deze hell! Waarom zie ik niets, hoor ik wel en voelt mijn lichaam zo zwaar!?
Door en door en door hoor ik de stemmen door elkaar roepen. Ik ben wakker! - Volgens mij..-

Ik hoor voetstappen vervagen en de sluiting van de deur erna. Niet veel later hoor ik weer voetstappen en voel ik het bed iets inzakken. Er is iemand bij mij op bed gaan zitten, maar wie?
'Wordt alsjeblieft wakker, het- het was niet mijn bedoeling voor wat er gebeurd is.' Vult een zachte schorre stem mijn kamer van een persoon die ik absoluut niet ken.
'Oh,' kreunt de stem. 'Wat heb ik gedaan? Dit is allemaal mijn schuld..'
Niet veel later hoor ik de deur dichtknallen - en ja letterlijk dichtknallen! - en ontstaat er een stilte in de ruimte.
'Het spijt me voor daarnet. Ik flipte een beetje dus ging ik even kalmeren.'
Ik schrik van de stem waardoor ik een zachte kreun slaak. Deed ik dat in gedachte of..?
'Wat? Je bent wakker!! Open alsjeblieft je ogen, ' zegt de stem hulpeloos. Ik hoor gewoon de angst in zijn stem, door het stotteren.
Antwoord geven lukt me niet. Dus beweeg ik mijn hand zoveel ik kan, en blijkbaar ziet hij het.
'Ik blijf hier tot je je ogen opent! Alsjeblieft..'
Voordat ik mijn mond nog open kan trekken valt mijn gedachte weg. Alles is weg.

Wanneer wordt ze nou wakker? Dit is allemaal mijn schuld, de mijne. Iedereen is down, door mij. Iedereen haat me nu, en zal me nu ook altijd haten. Waarom ik met me domme kop? Waarschijnlijk gaat er vanalles rond dat ik nu iemand heb vermoord. Het zal toch niet weer eens waar zijn. Het zou zomaar kunnen, je weet het nooit met hun.

Ze is eigenlijk best mooi.. Ze verdient dit niet! Ik heb haar leven vernield, helemaal .. kapot!




Hey cuties,

Wie is de zachte schorre stem? Reacties? Als er meer dan vijf reacties zijn morgen twee deeltjes!

xLove

Reageer (4)

  • MarcelStyles

    Ahh harry ):

    1 decennium geleden
  • CitroenPlant

    Misschien word ze blind 0.0
    Snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Haz ofcourse

    1 decennium geleden
  • Dreamx

    Oke nu moet je verder gaan! Anders ga ik het niet overleven :c
    Trouwens volgens mij is de stem Harry, als je naar de titel kijkt zie je al dat het voornamelijk over hem gaat xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen