"Welkom expeditieledenbij de proef. De samensmelting komt steeds dichterbij dus om de proef te winnen wordt steeds belangrijker.
Deze proef gaat als volgt jullie spelen 1 tegen 1. In de zee ligt een bal die moeten jullie pakken en terug naar de kant brengen.
Het nadeel is dat er maar 1 bal is. Dus degene die een bal brengt scoort een punt voor zijn of haar team.
Het kamp die als eerste 3 punten heeft is de winnaar en zit in de top 10.
"Oke kamp Zuid jullie hebben 1 persoon te veel dus 1 iemand mag niet meedoen".
Kamp Zuid besloot om Mary niet mee te laten doen.
" Expeditieleden we gaan beginnen met de eerste duel het is Leryn tegen Xia".
Leryn en Xia stonden klaar bij de start en ze sprongen in het water.
Xia had de bal als eerste maar Leryn liet niet de bal zomaar verloren gaan.
Het was een groot gevecht en de bh bandjes schoten los.
Na een tijdje verloor Leryn en bracht Xia de bal naar de kant.
Het staat 1-0 voor Noord.
Het tweede duel was Sanneh tegen Willie.
Eigenlijk was dit een makkie voor Sanneh, hij was een atleet en Willie was mollig en niet fit.
Maar Willie liet zich niet verloren gaan en gaf toch alles om de bal te pakken te krijgen.
Uiteindelijk won Sanneh toch maar het scheelde weinig.
Het staat 2-0 voor Noord.
" Kamp Zuid pas op als Noord de volgende duel wint hebben zij al gewonnen.".
Het volgende duel gaat tussen Natalie en Kamil,,
Het waren vrienden dus het ging niet makkelijk maar Kamil werd boos hij wou die bal hebben koste wat het kost.
Natalie was geirriteerd en krabte met haar nagels in de huid van Kamil waardor hij die bal losliet.
Natalie bracht de bal dus ook naar de kant.
Het was 3-0 .

" Gefelicteerd kamp Noord jullie zitten alle 5 bij de laatste 10.
En kamp Zuid helaas ik zie jullie bij de eilandraad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen