Air pov

Het eerste stuk van dit verhaal had ik vijf jaar geleden geschreven ik ga nu proberen het op een volwassenere manier te schrijven behalve als,jullie,dat niet leuk vinden.

Voor de eerste keer in mijn leven lette ik niet meer op tijdens de lessen.Het enige waar ik aan dacht was aan Irene.School en zelfs Tom kwamen nog maar weinig aan bod.Zo erg vond ik het niet dat ik niet zo veel naar tom keek.Elke keer als ik naar hem keek praat hij met een meisje.Had ik het nooit door dat hij een player was,val ik op playboy typpes?Ik weet het echt niet.Ik had besloten om dit weekend mijn tijd te besteden aan al die boeken en ze al te maken,anders zou ik nooit meer kunnen volgen.Ik deed,wel mijn best om op te letten maar het ging gewoon niet.Irene trok me aan ik weet niet hoe.Ik lig met mezelf in de knoop na al de gebeurtenissen die al zijn gebeurt.Ik vindt een boek waar een vrouw die blijkbaar mijn moeder is ons verteldt dat we feeen zijn.Ik ontmoet een spook.En de gevolgen kun je aan me zien.Met veel moeite kan ik me toch door al de lessen slepen.Het is middag geworden,ik heb ook geen honger dus ik ga in de bibliotheek.
Deze keer wel om te lezen.Maar iets trekt me naar het luik.Ik haal blue en animal.En ik vertel hoe ik me al heel de dag voel en hoe ik overdag nachtmerries krijg van Irene.Het lijkt alsof ze me niet begrijpen.We besluiten om door het luik te gaan.Blue en animal vertellen over mijn nachtmerries aan Irene.Ik snapte niet waarom ze dat deden.Waren ze nu wel echte vriendinnen?Irene lachtte er om en zij dat ze ons zou helpen met trainen van onze krachten om te bewijzen dat ze niet slecht was.Ik deed alsof ik haar geloofde maar iets hield me tegen.Het leek alsof ze oogschaduw onder haar ogen had en dat bevalde mij niet.Ik deed heel enthousiast mee met het trainen van mijn krachten.Maar de manier waarop ze dat deed.Na de training bleef ik nog in de bibliotheek hangen.Een boek dat helemaal van achter gestoken was trok mijn aandacht.Het behoorde tot de geheime sectie.Het had een zwarte kaft.Ik blies het stof van het boek:Goede en kwade magie.Intressant en ik sloeg het boek open.En fel licht verscheen en naar mijn gevoel werd ik meegetrokken het boek in.Een gedaante verscheen.Wacht jou ken ik.Moeder?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen