Foto bij XXVIII. Problems?

Cecania glimlachte en keek naar haar spelbord en naar de "live" beelden die ze opriep vanaf Cullen-Mannor.
Carlisle en Aro beiden naar voren richting elkaar delegeerde ze de pionnen op haar bord, en net zoals op het bord kwamen Aro en Carlisle -zij het de een veel voorzichtiger dan gewoonlijk, de ander nog een stuk meer op zijn hoede dan anders.


Ik denk dat ik het eens ben met de foto en de tekst.... Iemand anders?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Sonyara

    Allereerst, schaam je niet, ik vind Winx Club ook nog steeds leuk, maar dan wel de oudere versie.
    Maar het blijft erg leuk, waarom geen idee.

    Ik ben super knettergek op je verhaal.
    Tja, Aro misschien moet je toch eens beter op je kind gaan letten.. XD
    Ik weet ieder heeft een eigen wil, maar je kan haar best wat regels geven van op tijd thuis.
    Laat haar buiten 'spelen' dan weet ze dat alles veranderd is. Dat de wereld 'hoogstens' gevaarlijker is geworden.
    Nessie weet als geen ander, dat Cici nog wel in de buurt is, ze hoeft enkel en alleen maar naar haar ketting te kijken.
    Zoals Cici gezegd heeft, wanneer Cici in de buurt is kan Nessie dat weten..
    Aro, doe niet zo gemeen en zeg gewoon dat je kind kwijt is. Dat je graag hulp nodig hebt om haar te vinden.
    De Cullens zijn echt wel te vertrouwen, en daarbij hij moet niet zo piepen want hij heb al meer dan 100 jaar als het niet meer is van haar mogen genieten, zonder een ander daar weet van kreeg.
    Nu vraag ik mij alleen af, waarom Alec nog niets gedaan heeft. Als hij Cici leuk vind had hij toch geprobeerd om haar over te halen, of beter gezegd, gevraagd.
    Oké als het nu ging om prille liefde, zou ik ook nog wel even wachten. Misschien voor de zekerheid, omdat je niet weet hoe de ander zou gaan reageren.
    Hmmmz, tja twee weken was wel lang, maar daarbij nog niet de reden.

    SCHOOL gaat voor, je rugzakje moet gevuld worden, en hoe meer diploma's, certificaten en andere papier er in je tasje belanden hoe beter.
    Tegenwoordig willen ze mensen van 18 jaar met 20 jaar ervaring en bakken vol diploma's.
    Ook al is het voor te werken in de AH.

    Vast en zeker heb ik je nu wel weer genoeg leesvoer gegeven.
    Hoe was je vakantie, heb je nog iets meegemaakt, wat je met ons wilde delen?
    Of beter, heb je iets lekkers tegen gekomen (boy) whahahahah..
    De foto en tekst, ben ik mee eens.
    Hahhaha, hoop dat we snel weer nieuw leesvoer krijgen.
    Heerlijk jou verhaal en schrijfstijl...

    XxX

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Ach, je liefde voor Winx Club kan ik ergens wel begrijpen, hoewel ik ben gestopt bij seizoen 3, aangezien ik het te uitgekauwd vond worden... Kijk wel nog regelmatig Avatar (The Last Airbender) ^^ En Legend of Korra, natuurlijk ^^
    Jep, 16 jaar oud xD
    Snel verder? =3
    Love it! <333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Eirene

    heb je al gezien dat deze storie de storie van de week is? ;D
    weer een leuk hooofdstukje, ME LUVES CICI ENZOOO
    Ik kijk ook weleens winx club haahhahahah dat is gewoon grappig xd
    ik ben echt benieuwd hoe oud Cici is, volgens mij is ze echt de oudste vampier van allemaal ofzo...
    wel jammer dat ze vast zit in haar twaalf jaar oude lichaam, aangezien alle mensen haar dan onserieus nemen...
    dat heb ik ook altijd, ik ben namelijk nogal klein voor mijn leeftijd, dus ik weet hoe het voelt;)
    nou ja, ik laat je nu met rust, dan kan je weer lekker verder schrijven ;D
    KUDOOO!

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Ook akkoord met de foto :)
    Je bent niet de enige die niets voor school gedaan heeft deze (bijna afgelopen :() vakantie..
    Ik wil weten hoe dit verder gaat!!
    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen