Het eerste deel van dit hoofdstuk vind ik niet zo goed maar ik maak deze goed door heel snel 6 nieuwe hoofdstukken te plaatsen

Vandaag was het de dag,ook al hield ik de vermomming vol ik was super enthousiast voor mijn wapens.Alsof ik het overbracht waren Bert,Dirk en Tom net zo enthousiast als ik.Ook had ik gehoord hoe moeilijke spreuken Blue en Animal leerde.Die zou ik nooit kunnen.En ik was dus eigenlijk over mijn ruzie heen dat ik wel een goede fee zou zijn.De lessen leken eeuwig te duren.Ik had zin om in mijn schrift te tekenen maar dan zou je zo zien dat ik een vermomming aanhield.Het huiswerk hield me welbezig tijdens elk nieuw vak maakte ik mijn huiswerk anders kwam ik nooit optijd klaar.Na een ellelange periode van wachten ging de bel.Zoals vroeger rende iedereen het lokaal uit.Behalve Blue,Animal en ik.Tom was er voor de verandering ook.Hij zou gisteren een mistap zijn begaan met zijn vermomming en moest dat rechtpraten.Ik heb iets voor je hij pakte mijn kin vast en plantte een kus op mijn lippen.Kom Blue ik kan niet langer tegen hun kleffe gedoe.Ik moest glimlachen.Het was best grappig dat ik nu eigenlijk mijn broer aan het kussen was.Toen Blue en Animal wegwaren.Stopte we onze kus.Hij ging met zijn hand door mijn haren.Je hebt geluk dat je mijn zus bent.En hij liep rustig het lokaal uit op weg naar de bibliotheek.Ik grinnikte,inderdaad.Ik huppelde door de gangen op weg naar de bibliotheek.Door mijn vrolijkheid zag ik niet dat ik tegen iemand opbotste.O sorry,zei ik.Ik keek in twee mooie grijze ogen.Ik zette een stap naar achter.Hoi,zei ik.Hey zei hij.Ik ben Dries.Aangenaam,ik ben Air.Ik wou verder lopen tot ik iets besefte.Ben jij niet die goede sporter.Jep dat ben ik.Wow.Mag ik je handtekening?Tuurlijk.Hij pakte een pen en een papier.Hij schreef er iets op en gaf het aan me.Hij deed een teken van call me.En ik zag hoe zijn blonde gekrulde haren om de hoek verdwenen.Ik wou achter hem aan gaan en vragen wat is je telefoonnummer dan.Maar al snel zag ik dat dat op het papiertje stond.Met daaronder geschreven: Je bent het eerste meisje die mijn nummer heeft,gebruik je hem goed?Ik kreeg een warm gevoel,noemde ze dit liefde op het eerste gezicht?Hoe dan ook vervolgde ik mijn weg naar de bibliotheek.Met Dries in mijn hoofd weliswaar maar welk schepsel intreseert zich in wat er in mijn hoofd omgaat.Als ik eindelijk de bibliotheek binnen kom zie ik Blue en Animal.Ik pak snel een boek.En begin te doen alsof dit boek perfect is voor een werkstuk.Gelukkig zoeken ze niks verdachts erachter en gaan ze in het luik.Ik vervolg mijn weg naar het boek waar de jongens op me wachten.Zeg waar bleef jij zo lang?Fluisterde Dirk.Je was vast niet bij Tom die staat hier al een tijdje.Zei Bert.Ik werd opgehouden.Verzinde ik maar ik voelde mijn wangen rood kleuren.Inmiddels had Tom het boek geopend en waren we in het boek.Je hebt iemand anders dan Tom he.Wat zei Tom.Die helemaal niet meewas.Air heeft een nieuwe loverboy.Air is verliefd.Kappe jongens.Tom,die mijn vriendje niet meer was,deed vrolijk mee.En wie is het?Vroegen ze.Ik wachtte op moeder maar die was er schijnbaar nog niet.Kent één van jullie Dries?Dries,die sporter?Ik knikte.Dat is een goeie vriend van mij.Ik heb juist nog van hem vernomen dat hij zijn oog heeft laten op een mooi meisje met bruin haar en bruine ogen.Ik bloosde.Wacht een seven zei Tom.Hij keek is goed naar mij.Jij hebt bruine ogen en bruin haar.Wauw,dat meen je niet ,zei ik sarcastisch.OMG.Mijn zusje krijgt iets met de beste sporter van de school.Vast niet,er zijn vast honderde meisjes die met hem uitwillen.Maar maar eentje met zijn telefoonnumer voegde hij er aan toe.Ik haalde het papier uit mijn broekzak.Het was dus waar.Bert en Dirk begonnen te lachen omdat ik ineens heel veel gaf om een stuk papier.Waarna gekibbel ontstond.En eindelijk kwam moeder tevoorschijn al kon ik het niet zien want we waren naar een gevecht overgegaan.Jongens!Zei ze op een brute toon.En Air natuurlijk.Maar het leek wel een eeuwigheid vooralleer ze dat tweede zei.Oke nu gaan jullie een moeilijke beslissing te gemoet.Dit wordt een vande belangrijkste keuzes van jullie leven.Naast wie je echtgenoot wordt.De jongens keken me aan.Jongens!En we begonnen weer met kibbelen.Tja ik had mijn thuis gevonden.Genoeg zei moeder.Zie hier.Ze liet een paar schalen zien.Waarmee je normaal een buffet zou opdienen.Ga je gang en kies op je gevoel.Ik koos een schaal.Hefte hem op en ik wist meteen dat dit mijn wapen werd.



Welk wapen zou ze gekozen hebben?Wordt vervolgt

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen