Foto bij Lets party, people

9.00 pm - party

Het feest kon beginnen. Iedereen was er, van mijn buurjongen tot alle populaire mensen van school aan toe. Ik glunderde; Taylor ging DJ spelen en door mijn nicht kwam.. Gaga. Kon het nog geweldiger worden? 'He, showgirl!'glunderde Emily, mijn beste vriendin en liep naar me toe met haar rode kleedje fladerend om haar heen,' Dit is hier geweldig!' Ik moest grijnzend:' Echt geweldig. Mooi kleedje trouwens.' 'Stylish,'voegde ik eraan toe. 'Yeah,' glimlachte ze haar witte tanden bloot, gebleekt zowiezo,' Heeft geweldig veel gekost. Ook niet mis.' Ze wees op mijn zwarte open kleedje. 'O,'zei ik met een smile,'Ik ben van plan weer eens goed te versieren. 'Ik ook,'zei ze en wierp haar bruine, krullende haren in haar nek,' You go, girl.' De rest van de avond verliep geweldig. Lady Gaga kwam te laat, maar ze was een celeb. Ik kon het niet geloven, je kent wat kenissen en sterren traden gratis op. Ik hield echt van Californië. Wie ik had versierd was nog net met de hand te tellen: David, eightpack. Matthew, totaal gestoord maar geweldig knap. Ryan, geweldig populair bij de meiden met zijn knalblauwe ogen en warrige haardos en natuurlijk Alex, player maar sexy. Iedereen amuseerde zich rot, en er werd heel wat gezoend en geschuurd. Het was gewoon vet. 'Hey Emma,' hoorde ik een stem achter me,' Hoe gaat het?' Het was Taylor. Een van zijn vriendinnen, of het zijn vriendinnetje was weet ik niet, had zijn DJ job overgenomen. Ik voelde mijn kleedje aan mijn rug plakken en de kick om een jongen die misschien een vriendin had te zoenen. 'Cool feestje,' zei hij opgewekt. 'Ja,'zei ik flirterig,'Zeker nu.' Hij moest lachen. Neen; bedacht ik me; geen slet, geen slet. Maar ik kon mezelf niet houden. Iedereen hier was hier geobsedeerd door jongens. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en voelde de drang hem te zoenen. En hij ook want hij drukte me tegen zich aan en kwam dichter met zijn hoofd. De muziek werd luider gezet en de kleurijke lichten flitsten in het rond. Op dat moment ging mijn gsm als een gestoorde trillen. Ik Ik pakte hem snel en keek Taylor even niet meer aan. Oh neen, van mijn ouders.

Emm, liefje
Het weekendje weg word wat korter. We zijn ongeveer om middernacht terug, ga maar slapen als je dat wilt.

Liefs, mam en pap.


'Shit!'

Reageer (8)

  • Lolkoetje

    ]ECHT GOED!!
    Ga please VERDER!!!!!!!!!

    9 jaar geleden
  • Lypophrenia

    Ga je nog verder??

    1 decennium geleden
  • IEatCarrots

    verder het is vet leuk. Nu al!yeey

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Auch.. That sucks...

    David, eightpack. Matthew, totaal gestoord maar geweldig knap. Ryan, geweldig populair bij de meiden met zijn knalblauwe ogen en warrige haardos en natuurlijk Alex, player maar sexy.
    Hihi dit komt uit Wildchild :3

    1 decennium geleden
  • MissAaliyah

    oe....dan ben je zo in de knoei haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen