Foto bij Seon Islands

SSOOORRRYYYYYY DAK HELEMAAL NIET GESCHREVEN HEB!!!!
ik ind het zoooooooooo jammer maar ik heb sinds gister pokemon Y en kreeg super veel zin en dacht fuck alles ik ga schrijven.
Ik heb ook tijdje kut periode gehad want me vriendin maakte het uit. Maar heb like flow met een andere. we willen allebei maar hebben zoiets van gaat misschien wel snel en is vriendin van me ex dus weten niet of dat slim is en wil niet ruzie veroorzaken tussen hun :s
dus tja ik zal jullie ff korte samenatting van de personages en verhaal geven zodat jullie weer up to date zijn
Suno: hoofdpersoon, zoon van Red, wil niet dat iemand het weet, bulbasaur-monferno-elektrike-pidgeotto-heracross
Daisuke: vriend en reist mee met Suno, wordt vaak 'D' genoemt door Suno, elektric type trainer, Red is idool, heeft geen moeder meer en vader kon zichzelf niet meer onderhouden door rouw, jolteon,plusle,shinx
Rena: vriendin die meereist, dochter van Blue (de man), doet geen gyms, Arcenine, Mightyena, Dratini, Phanpy
Hato: De eerste vriend die Suno maakte op zijn reis. Hato reist alleen met zijn sneasl, mankey,quilava, nidorina
Story: Suno en Daisuke doen gyms en Rena reist mee. Ooka doet ze geen gyms ze is een goede trainer. Suno en Daisuke hebben al 2 badges. De groep nam een pont naar Wocean City. Op de pont ontmoette ze ene Boryuu een drakentrainer wiens moeders as in de oceaan is uitgestrooit. Na een klein duel tussen hem en Suno komt er een andere passagier aanrennen met de mededeling dat de pont aan het zinken is..!

Suno's view

Het koude water vloeide om ons heen. De boot was al onderwater en de rest van de trainer hadden een vliegpokemon of teleporteerde weg met een psychic pokemon.Ik hield Bulbasaur vast maar het werd zwaar om de hele tijd te water trappelen. Ik pakte een pokeball.
'Pidgeotto!' Riep en en hield met mijn verkleumde hand mijn pokeball in de lucht.
'Pid pidgeottoo' Riep hij.
'Pidgeotto draag Bulbasaur!' Pidgeotto nam Bulbasaur van me over en vloog boven ons in de lucht.
'Wat nu?' Vroeg Rena. Daisuke en ik dachtte na.
'Kijk als we een vlot hadden zouden Pidgeotto en Heraross ons voorvliegen omdat via water het lichter is. Nu is het vlieg pokemon per man en dat is te zwaar. En bovendien hebben we één vlieg pokemon te weinig dan.' Beantwoorde Daisuke.
'Wacht even, Dratini kan zwemmen.' Stelde Rena voor. Daisuke dacht na.
'Uhm Daisuke is zal maar snel zijn met denken want ik wil niet weten wat voor pokemon er hier op zee zwemmen.' Zei ik. Rena schrok en keek naar het water, haar gezicht vertrok.
'Daaaiisuke!!! Bedenk iets want voor het zelfde geld zwemmen er hier tentacool of sharpedo of gyarados of fereligators!'
'Allright haal dratini tevoor schijn en Suno jij Heracross.'
Rena en ik volgde Daisuke's instructies op.
'Maar Heracross kan niet lang vliegen en jij dan Daisuke?? Jij hebt geen vlieg of zwem pokemon en wie weet hoelang we moeten zwemmen naar Wocean City?!'
Daisuke grijnsde en wees langs mij. 'Kijk daar eens.'
Rena en ik keken in de richting van Daisuke en zagen in de verte een eiland. Zou dat Wocean city al zijn?
'Okay let's go!!' Riep ik en greep Daisuke vast zodat hij voorgenomen werd door Heracross.
Na zeker een halfuur zwemmen kwamen we aan bij de kustlijn.
Ik keek om me heen.
'Dit is Wocean City niet!' Merkte ik meteen op. Daisuke en Rena keken mij aan.
'Het ziet er inderdaad niet uit als een stad' Reageerde Daisuke en keek naar het verlaten eiland met ruines. 'Maar hoe weet jij dat zo snel?'
'Ik ben ik vaker geweest met me ma. Kasumi had een water gym in Kanto dus Wocean City is haar lievelings stad.' Lachte ik.
'Kijk uit!' Brulde Rena opeens en duwde mij op de grond. Een flamethrower ging vlak over ons heen. Ik keek en zag hoe en Houndoom uit de ruine was komen lopen.
'Team Rocket.' Wist ik want wie anders zou hier zijn en dit is geen leefplek voor een houndoom.
'Pidgeotto air cutter!' Riep ik terwijl ik overeind sprong. Pigeotto liet Bulbasaur vallen, die netjes op 4 poten terecht kwam, en viel Houndoom aan.
De Houndoom werd geraakt en probeerde een bijt aanval maar Pidgeotto ontweek het makkelijk.
'Gust aanval Pidgeotto.' Pidgeotto klapte met zijn vleugels en de Houndoom strompelde naar achter en keek verward om zich heen.
'Maak het af met quick attack.' Zei ik en wees op Houndoom die verslagen terug rende de ruïnes in.
'Well let's go inside.' Zei Rena. Ik schudde mijn hoofd.
'Jullie blijven hier, ik ga naar binnen.'
'Wat?!' Riepen Daisuke en Rena uit. 'Hoezo dat? Als het Team Rocket is kan je het niet alleen aan.'
'Daisuke.' Ik keek hem recht aan. Ik kon moeilijk zeggen dat als we naar binnen gaan en weer die Mako tegenkomen...Volgens mij weet die Mako dat Red mijn vader is, straks verteld hij het aan Daisuke en Rena.
'Ik ga alleen. Punt uit.' Ik deed Heracross en Pidgeotto in hun pokeball en haalde Monferno eruit.
'Zodat onze kleding kan opdrogen.' Zei ik en gooide mijn jack en tshirt erbij. Ik liep richting de ingang van de ruine maar voelde de ogen van Daisuke en Rena in me rug prikken.
'Dit is een goede training toch.' Zei ik grijnsend om de sfeer te verlichting en liep naar binnen gevolgt door Bulbasaur.
Al gauw hoorde ik een mannen stem 'Jij komt niet verder'.
Het team rocket lid daagde me uit met zijn grimer.
'Bulbasaur doe razor leaf!' Riep ik en wees op de Grimer. De Grimer was veel ste langzaam om het de ontwijken en kreeg de volle laag.
'Grimer gebruik je sludge.' Bulderde het team rocket lid.
'Bulbasaur ontwijk het.' Zei ik maar het was al te laad en Bulbasaur kreeg de sludge over zich heen.
'Damnit Bulbasaur take down!' Riep ik. Bulbasaur sprong naar voren en beukte de Grimer tegen de muur.
'Wacht maar af!' Gromde het team rocket lid toen hij zag dat grimer niet meer bewoog en rende weg.
'Pfff.' Zuchtte ik opgelucht en aaide Bulbasaur over zijn hoofd.
'Bulba saur.' Zei hij opgewekt.
'Ahaa hopenlijk is hij het team waarschuwen want anders hebben we nog een hoop gevechten voordat we bij de baas komen.' Zei ik maar hoorde al meteen voetstappen. Een vrouw in zwart pak kwam aangerend met een golbat die meteen op Bulbasaur afvloog.
'Sla hem van je af met vine whip Bulba!' Reageerde ik snel waardoor de Golbat geen kans had.
'Poison fang nog een keer.' Beval de vrouw.
'Counter met take down.' Grijnsde ik en de Golbat viel op de grond. De vrouw haalde haar Golbat terug en waagde nog een kans met een Raticate.
'Raticate quick attack nu!' Riep de vrouw. De quick attack was te snel voor Bulbasaur en hij werd geraakt.
'Bulba?' Vroeg ik maar Bulbasaur sprong overeind.
'Allright vecht terug met leech seed.' Grijnsde ik. Het zaadje omwikkelde Raticate en gaf zijn energie aan Bulbasaur.
'vine whip hem nu.' Zei ik.
'Ontwijk raticate.' Riep de vrouw maar raticate kon niet ontkomen aan de vine whip en viel verslagen neer.
'Als jullie mij willen verslaan hebben jullie wel wat sterkers nodig.' Spotte ik terwijl ze weg liep.
Daarna werd het gevecht na gevecht. Ik kon geen gang uitlopen of er kwamen meerdere team rocket leden op me af. Na een tijdje kon ik niks anders meer denken dan 'razor leaf, vine whip en take down.' Volgende gang. Opeens stonden Bulbasaur en ik voor een doodlopende gang.
'Wat is dit?' Mompelde ik en keek om me heen. Bulbasaur voelde met zijn roedes en ineens ging de muur aan de kant.
'Nice Bulbasaur!!' Ik stapte naar binnen. Tegen de oeroude muren stonden moderne apparaten met flitsende schermen. Ik keek om mij heen maar zag niemand.
'Jij..wat doe jij hier?' Zei een stem. Geschrokken draaide ik me om en er stond een jongen achter mij in een wit team rocket pak.


'Dat kan ik ook aan jou vragen.' Reageerde ik. Hoe kon ik niet opmerken dat hij achter me stond? Schoot er door mijn hoofd.
'Nou ik ben Caleb, lid van team rocket het is toch logisch dat ik in mijn eigen hideout ben of niet soms?' Spotte Caleb.
'Team rocket was opgeheven, verslagen door Red!!' Riep ik. 'Hoezo zijn jullie weer bij elkaar? Wat is hier aan de hand?!'
Caleb schudde lachend zijn hoofd. 'Zo veel vragen jonge man. Of moet ik Suno zeggen?'
'Hoe weet jij mijn naam?' Vroeg ik geshockt.
'Hoe niet, wij weten allemaal wie jij bent. Misschien zelfs wel meer dan jij weet.' Antwoorde Caleb en ging met zijn hand door het haar.
'Hoe bedoel je? Wat weet je van mijn vader?! Vertel me wat je weet!' Schreeuwde ik tegen Caleb.
'Aahaa dat gaat niet zomaar. Misschien als je mij weet te verslaan want die kans is toch klein.' Spotte Caleb.
'Dat zullen we nog wel eens zien.'




tumtumtumtum sorry niet heel goed hoofdstuk maar ik heb ook zo lang al niet verschreven dus ben er een beetje uit xd sorry maar ik doe mijn best hooor

Reageer (2)

  • Pkmnfan

    Hij was leuk ;D
    snel verder,

    1 decennium geleden
  • D3M1

    :D:D:D:D pokemon Y is leuk he :D:D:D

    blij dat je weer schrijft ^^
    succes met je (bijna) vriendin

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen