Foto bij Elena Daniëls || 145

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • ZenMilk

    Hoi ja.. daar ben ik weer hoor..
    De gestoorde freak met die achterlijke lange reactie..
    Als dat niet hielp misschien dit wel..
    Kleuters vallen me lastig omdat ze zeggen dat ik hun fiets heb wat niet waar is en dat komt dua door mijn vriendin.. en word ik dus lastiggevallendoor kkleuters..
    Mijn broer denkt dat ie knapper dan Zayn is.. MAAR DAT IS IE NIET. oke dat hoefde je niet weten maarja..
    Misschien kunnen we samen eenzaam doen? IK HEB MORGEN HELEMAAL GEEN ZIN IN O.FEEST. EN DS KOM IK ELKE KEER MET DE SMOES DAT IK GEEN KLEREN OF WAT DAN OOK HEB ZODAT IK OP MN KAMER KAN ZIJJ MET MN LAPTOP..
    oke serieus dit is nog ergere bullshit..
    Ik denk dat dit je juist laat huilel xd
    Je zult vast denken waarom laat deze gek me niet met rust?! Ze heeft al zo'n reactie met bullshit geplaatst..
    MAAR NIET ERG IK VINS HELEMAAL MOOI. KEN JE DAT FILMPJE TROUWENS? AHAHAHA EN OHJA BEN TE LUI OM CAPS UIT TE DOEN MAWR WE MOESTEN MET SCHOOL EEN KAND KIEZEN EN IK ZO METEEN IERLAD VAN UK STOND ER NIET BIJ. DIE HELE PRESENTATJE GING OVER NIALL ENWR MOESTEN EEEN gebouw maken dus wij hadden phoenix daarna printten we niall uit en deed ik het voor ons ahum kunstwerk.. ahahahahahah oke niet grappif meisje ben boooos a aha lalalalalalalalalq oke voordat je nachtmerries krijgt ga ik xd EN SORRY VOOR TYPFOUTEN!! HET IS DE SCHULD VAN SAMSUNG GALAXY OM PRECIES TE ZIJN 3 DIT IS ECHT EEN KUT MOBIEL TROUWENS

    1 decennium geleden
  • ZenMilk

    OHMYGOOOOD NOOOOO.
    IK HAD EEN HELE REACTIE KLAARLIGGEN MET BULLSHIT EN NU IS HET WEG :( DAN MAAR OPNIEUW.
    Ik was echt kei blij toen ik zag dat je weer geschreven had! Ik ben forever alone, laat me trouwen met je story. I love it. Maar het is vast niet wederzijds..
    Wedden dat je nog keiveel vrienden gaat krijgen. En kei veel vrienden is ook niet altijd leuk.. en je kan nooit weten wie de echte zijn..
    Sommige mensen zijj nniet goed in hun hoofd netzoals ik alleen ik ben gestoord en positief niet goed in mijn hoofd. Hun zijn zeg maar ja wee ik veel hoe je dat noemt..
    Ik weet echt niet hoe ik je moet opvrolijken maar ik weet denk ik wel wat.. alleen is het een beetje voorschut en idioot.. maarja dat ben io tenslotte.. enja i dont care. Nu gaan mensen denken van wtf dat wijf spoort niet EN JA MENSEN IK SPOOR NIET. maarja hiermee vrolijkte ik dua iemand op en ik hoop dat het ook bij jou helpt..
    ICORNS RIGHT THERE UNICORNS UNICORNS EVERYWHEREEEE. LOOK TO THE SKY SEE NIALL FLY. THE PINK SCOOTER IS SO COOL. OKAY THIS IS BULLSHIT BUT IM WEIRD SO I DONT CAREEEE. LOUIS IS SHAKING WITH HIS ASS IN FRONT OF YOUR FACE. LIAM IS RUNNING AWAY FROM MR SPOOOOONY. SPONGE SPONGE SPONGEBOOOOB. ZAYN IS TALKING TO THE MIRROR. A FAT MAN FELL IN POOP AND HES EATING IT. IMAGINE LUX FLYING WITG THE PINK SCOOTER. STYLING STYLES' CURLS.
    Nu niet gillend gaan wegrennen van he pc ofzo.. ik weet bet ik ben raar en eng.
    MAAR HOPELIJK HELPT HET.
    En nu ga ii even zoeken of het illegaal is om met een verhaal te trouwen doeeeeiii ciaaaoo byeee xxxxx HOPE YOU FEEL BETTER XXXX

    1 decennium geleden
  • StylesNicole

    Hee meid,
    waarom ga je niet in je vakantie afspreken met die nieuwe mensen die je hebt leren kennen? (:
    En ik ben heel bij weer een stukje te lezen van je! Snel weer verder Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen