Foto bij 001. Louis Tomlinson

Ugh kort rot stukje.

Zayn, Niall, Liam en ik proberen ons te verschuilen voor de regen. We rennen rustig naar een afgedekt stijgje en blijven er even staan todat ik iemand hoor snikken. 'Horen jullie dat?' vraag ik aan de jongens naast mij. Ik loop wat verder in het stijgje todat ik een jongen tegen kom, een jaar of 15/16 schattige krullen komen onder zijn mutsje vandaan. Ik ren naar de jongen toe en ga naast hem zitten, de grond hier is nogal nat maar deze jongen ziet er niet goed uit. -zijn uiterlijk wel maar hij is mager achja je weet wat ik bedoel-. 'Rustig, wil je mij vertellen wat er is? Ik ben Louis trouwens' vraag ik tegen de jongen die naast mij zit. 'H..Harry liep weg van baasje' zegt de jongen die Harry heet blijkbaar. 'Bedoel je je ouders?' vraag ik onbegrijpend. Wat bedoelt hij met 'baasje' hij is toch geen hond? 'N..nee Harry weg van baasje, naar steeg waar Harry h..huilen.' zegt de jongen en hij duikt in mijn armen. Het moet er vast heel fout uitzien want ik zie een paar jongens hun mobiel pakken mijn zogenaamde vrienden eigenlijk, en nemen een paar foto's maar schuilen daarna voor de regen. Ik heb nu alleen oog voor de jongen in mijn armen, Harry. 'Maar Harry, waarom ben je dan weggerend?' vraagt ik en ik kijk hem in zijn groene ogen die een beetje een doffe kleur krijgen en steeds grijzer worden. 'Baasje haat H..Harry, H..Harry moest weg van baasje Harry moest dood van b..baasje' ik kijk op, dood? Niemand verdient de dood. Zelfs deze jongen die ik net ken niet. 'Harry, waar woonde je?' vraag ik voorzichtig en ik help hem met opstaan. 'Harry weet niet waar Harry woonde' zegt de krullige jongen. Hij ziet er vrij schattig uit nu hij zo vreselijk nat is. 'Hier kom maar op mijn rug' roep ik en ik buk even zodat Harry op mijn rug kan. 'Jij H..Harry niet haten?' vraagt de uber-schattige jongen. Eigenlijk wil ik hem vertellen dat hij super schattig is maar dat kan ik toch niet gewoon even zeggen. Ik besluit mijn mond maar te houden. 'Ik haat je niet, Haz.' zeg ik terwijl Harry op mijn rug springt. Samen lopen we zo een tijdje rond in de regen en we leren elkaar kennen. Hij houd van de kleur Oranje, katten en hij heeft 4 tepels. Oke dat laatste was overbodig maar hij zei het dus ik besloot er maar niet raar over te doen. 'Daar zijn we dan!' roep ik en Harry springt van mijn af terwijl ik hem naar mijn villa breng. Het is mijn eigen villa. Ik en mijn ouders zijn niet meer heel 'close' na ik heb vertelt dat ik op jongens val. 'Harry vindt dit mooie huis' zegt Harry. Waarom praat hij zo? Misschien is hij niet naar school geweest en weet niet hoe hij goed moet praten. Niet dat het erg is dat hij zo praat, ik vind het wel schattig maar het is nogal raar voor een 16 jarige. Langzaam doe ik de deuren open en breng Harry naar de grote sofa in de woonkamer. 'Dit is mooie huis, Harry vindt mooie huizen leuk' zegt Harry en hij klapt zachtjes in zijn handen. Wat is er toch mis met dit jochie. 'Harry, wil je me vertellen waarom je zo praat?' vraag ik verlegen en ik schuif naar hem toe. Hij schud zachtjes zijn hoofd. 'Ik begrijp het, het geeft niet hoor Harry' zeg ik en ik wrijf over zijn rug. 'Jij Harry nog steeds lief?' vraagt Harry en hij gaat wat beter zitten. 'Tuurlijk, je bent een aardige jongen' zeg ik, eigenlijk wil ik zeggen 'Hey ik vind je leuk, wil je mijn vriendje zijn?' maar dat besluit ik maar niet te doen. 'Mag Harry even onder water wassen?' vraagt Harry. Ik knik en hij sleurt me mee. Waarom moet ik mee? Hij begint zich uit te kleden, behalve zijn onderbroek en mutsje heeft hij niks aan. Hij gaat in de mega gootsteen zitten en zegt 'Was Harry!' misschien 5 keer. Ik schud rustig mijn hoofd maar pak daarna toch een spoeler en doe het helemaal over hem heen. Wat een rare jongen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen