Foto bij 120.

En weer een stukje (;
Even een vraagje wat ik nu bij al mijn verhalen ga vragen, wie is jullie favoriete personage ? (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Lootus

    Mijn favo personage is Oryon. Hij is zo lief en bezorgd. Echt zo'n perfect vriendje, maar ook hebben ze een probleem door dat schoolleraar ding. Ik vind Chantler een beetje concurrent van Oryon, maar vind Odette en Chantler meer beste vrienden. En Hunter zorgt voor leuke dingen in het verhaal, maar is niet mijn favo personage. Verder vind ik die vriendin ook geweldig. Sorry dat ik de naam even kwijt ben.

    En ze moet bij hem inwonen!!!

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    Ik heb meerdere favorieten. Zo ben ik gek op Oryon maar ik mag Chantler na dit hoofdstukje ook wel. Maar stiekem bevalt Hunter me ook wel. Die houd het verhaal spannend.
    Wel n geniale actie met die koffie. Al voelde ik m al aankomen toen ze om koffie vroeg terwijl ze t niet drinkt.
    Ze móet gewoon bij hem intrekken!
    Alleen hoe gaat ze dat uitleggen op school als ze elke dag tegelijk en samen met Oryon op school aankomt? Ze vallen dan een keer door de mand.
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    Ja ja ja ze MOET echt bij hem komen wonen!

    en Oryon is echt mijn favoriet!

    XXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen