laure pov



je stapt uit de auto en je kijkt naar je nieuwe huis .An ( je nieuwe mama!!!!)kijkt naar je en zegt welkom. je glimlacht zwak en loopt naar het huis . an opent de deur voor je .je gaat binnen en je kijkt rond wow zeg je stil. zo een groot huis denk je .an begeleid je naar je kamer . hij was best groot en mooi ingericht. dan komt sven ( je nieuwe papa!!!). hij heeft je een hand en stelt zich voor . als je alles al hebt uitgepakt vaag je aan an of je mocht gaan wandelen. ze zegt ja goed maar niet te laat thuis komen! je gaat naar buiten en wandelt wat door de straat . je kijkt naar je schoenen. plots knal je kijhard tegen iemand aan en je valt recht op een blauwe plek van toen je nog bij je echte moeder en vader woonde . je gilt kijhard aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!! .

justin pov


je knalt kijhard tegen een meisje aan en ze valt op de grond en gilt hard aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!! je schrikt van het gegil en je kijkt het meisje aan en helpt haar recht te staan je zegt duizendmaal sorry en het meisje zegt heeft niet . je steekt je hand uit en je stelt je voor ik ben justin dan antwoord het meisje ik ben laure en glimlacht zwak .ik vraag ben je nieuw hier en ze antwoord ja .


laure pov


de jongen vraagt of je nieuw hier bent je antwoord ja en kijkt verdrietig naar de grond
je kijkt vlug naar je horloge en je zegt vlug sorry moet weg en je loopt vlug weg naar je huis als je thuis komt ga je naar je kamer en denkt even aan justin je denkt wow wat is hij een mooie jongen niet veel later val je met die gedachten in slaap


reacties ???????

Reageer (3)

  • xAries

    verdurrr

    1 decennium geleden
  • xAppelSapje

    verduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur x

    1 decennium geleden
  • ilovefun

    Hiijj is Gooeeedd!!
    Snel verder?!

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen