Foto bij What's wrong Eline?

Enjoy!
Sorry dat het zo lang duurde!
xxx

Ik kijk haar nog even aan en zucht dan. Tom legt zijn hand op mijn hand en knijpt er in. Ik kijk vragend aan. Hij knikt met zijn hoofd richting Eline. Ik haal mijn schouders op en kijk dan ook bedroeft. Ik hou er niet van als mij vrienden verdrietig zijn. Zeker niet zo’n goede vriendin. ’het komt vast wel goed.’ Ik knik. Ik geef Bill een stoot tegen zijn scheen been en knik richting Eline. Hij kijkt haar bezorgd aan. Ik zie hoe Eline probeert te vechten tegen haar tranen. Bill staat op en neemt Eline mee ergens anders naar toe. Simone en Gordon kijken nu ook bezorgd haar richting op. ’Wat is er met Eline?’ Ik haal mijn schouders op. ’Ik weet het niet. Ik denk dat Bill haar nu aan het troosten is. Hij weet het zo wel.’ Simone knikt en gaat dan weer verder met praten. Ik kijk zwijgend naar de plek waar Eline zat. Tom geeft me een kusje op mijn slaap. ’het komt echt wel goed.’ Ik knik. Niet veel later komt Bill terug. ’Michelle, wil je even komen.’ Ik knik en sta snel op. Ik loop om de tafel heen naar Bill. Samen lopen we zwijgend naar Eline, die ergens op een bank zit te huilen. Ik ga naast Eline zitten en neem haar in mijn armen. ’Wat is er nou meisje?’ Eline kijkt me aan met betraande ogen en schud haar hoofd. Bill komt naast haar zitten. Ze pakt hem vast. ’het is zo stom! Het werd me gewoon allemaal te veel. Een gezellig familie feest. Ik mis mijn familie, mijn ouders en die dagen gewoon. Toen ik Bill en Tom zo vrolijk zag bij hun familie moest ik gelijk aan mijn familie denken.’ Bill geeft haar een kus op haar hoofd en wiegt haar heen en weer. ’Dat is toch helemaal niet erg meisje. Dat is begrijpelijk. Ik had er ook aan moeten denken. Ik wrijf over Eline haar rug. ’Eline, dit is niet stom. Het is logisch dat je ze mist.’ Ik geef haar nog een knuffel. We zitten zo nog een tijdje tot dat Tom er aan komt lopen. Ik sta op en loop naar hem toe. ’Is alles goed moet Eline?’ Ik knik. ’Ze mist haar familie. Dit feest was blijkbaar te veel voor haar.’ Tom knikt begrijpelijk. ’Daar hadden we misschien ook wat rekening mee moeten houden.’[/]i Ik haal mijn schouders op en kijk naar Bill en Eline, die dicht tegen elkaar aan zitten. Tom stal zijn armen om me heen. ’Kom, dan laten we ze even alleen.’ Ik knik en samen met Tom lopen we weer naar de eetkamer.

Reageer (4)

  • StarXKaulitz

    Echt zielig voor haar!!!
    Gelukkig is Bill er om je te troosten!!

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Meisje toch! :(

    T komt goed lieverd!(H)
    Want je hebt Bill naast je (A)

    Kusje <3

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    cute<3
    maar ik vind het wel zielig voor haar ):

    snel verder^^!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen