Foto bij | 19.

Fons: Not all superheroes wear capes, but I know, Harry's gonna save her.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Derks

    Stiekem was die balk Stan, die levend lucifertje aan het spelen was.

    1 decennium geleden
  • Chayn

    Ik heb wel een brand meegemaakt, nou eigenlijk in mijn kamer.
    Ik was in mijn kamer met een kaars aan het spelen en toen had ik hem in de vuilbak gegooit..
    Het probleem was ik was 13 en helemaal alleen thuis..
    Ik was in de badkamer mijn make-up aan het doen en had vrolijk muziek in mijn oren..
    Toen hoorde ik opeens een *bonk*
    En keek ik verward op, ik zag mijn vuilbak helemaal in brand.. Toen heb ik de eerste emmer genomen vol water gegooid en ben ik mijn kamer ingelopen die ondertussen al helemaal in brand stond..
    Ik realiseerde me dat een emmer niet meer zou lukken dus ben ik naar de kelder gelopen en de brandblusser gaan halen..
    Mijn burea, mijn vuilbak en tv was beschadigd en mijn make-up was helemaal uitgelopen...
    Mijn raad? Speel nooit met een kaars en gooi het vervolgens niet in de vuilbak..

    1 decennium geleden
  • WhereWeArex

    Omg Iiiiiii I'm gonna save your heart tonight!! Snel verder!! xx

    1 decennium geleden
  • xLittleBirdx

    Wauw... Ik ben er stil van.
    En wat zijn de jongens toch weer cute aan het doen

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen