Dag 19 kamp Noord

Natalie en Kira waren altijd samen, ze waren hele goede vriendinnen geworden en wouden samen naar de finale.
Maar ze moesten eerst nog af van hun rivalen Sanneh en Xia.
Dus besloten ze Polina bij hun groepje te betrekken.
"Polina luister is, Sanneh en Xia zijn een complot aan het smeden tegen jou daarom vragen wij of je met ons Sanneh of Xia wegstemt".
"Weet ik nog niet daar moet ik over nadenken"
Polina zat na te denken en besloot Sanneh en Xia af te luisteren.
"Natalie moet eruit" zei Sanneh
"Nee ik vind dat Kira eruit moet heb je gehoord wat ze met Raymond hebben gedaan".
"Ja dat is waar en wat denk je van Polina"
Polina schrok maar liet zich niet horen.
"Nee" zei Xia "Polina kunnen we gebruiken tot de laatste 4 ofzo en dan semmen we haar eruit".
Polina wist genoeg en ging terug.

Dag 19 kamp Zuid.

Wat in kamp Noord gelde dat ze 2 groepen hadden en een enkeling was niet in kamp Zuid.
Je had hier 2 groepen weliswaar maar de ene groep bevat 2 personen en de andere 3.
je had het groepje van Kamil en Mary dat vorige keer grote ruzie hadden met Willie en daardoor is Willie eruit.
En je heb het groepje van Arjen, Tomi en Leryn. Arjen vertrouwde Leryn niet zo, Tomi en Leryn probeerde Arjen te overtuigen.
"Ik ben te vertrouwen hoor Arjen geloof me ik wil ook naar de finale en ik doe dat liever met jullie dan met iemand anders ik vertrouw jullie".
"Ik vertrouw je ook Leryn maar ik ga nog kijken als je een ding verkeerd doet dan hang je laten we die proef maar spelen morgen en dan zien we wel verder".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen