Net wakker en dacht , laat ik nog wat activeren voordat ik wegga =). Veel leesplezier en I'm on my way to Paris!

Zo diep als ik kon probeerde ik me te verstoppen in de autostoel, terwijl we over de snelweg reden. Met de muziek zacht op de achtergrond volgde ik de veranderende omgeving, totdat ook deze me begon te vervelen. Het was echter de enige kant waar ik naar kon kijken, aangezien Harry rechts van me zat. Harry... vanonder mijn wimpers door gluurde ik toch naar de persoon die nu serieus zijn ogen op de weg gericht hield. Hij mag dan wel arrogant zijn, maar hij doet gelukkig niet alles wat ik zeg. Dat zou pas saai zijn. Hij is lief, grappig en impulsief, dat wel, maar zorgt dat niet voor dat beetje spanning?
Zijn blik schiet even naar mij en direct draai ik me om zodat ik weer naar buiten kijk. Niet dat ik dat lang volhoudt want ik ben nu eenmaal te nieuwsgierig, waardoor ik mijn blik weer over zijn gelaat laat glijden. Zijn glimlach spreekt boekdelen en hij weet ook dat ik naar hem kijk.

'Like what you see?'
'Hm-m. Pretty happy with the left half of you.' Lachend draait hij zijn gezicht om, waardoor ik nu zijn gehele gezicht te zien heb. 'Happy with the other half as well.'
Hij begon met het lachen, waardoor er kuiltjes in zijn wangen verschenen. 'Awhh you've got dimples. They are so cute.'
Ik had niet verwacht dat het mij zou lukken, maar ik zag daadwerkelijk zijn wangen een tint roder worden. 'Did I make you blush?' Een gegiechel kwam mijn mond uit nog voordat ik doorhad dat ik moest lachen. Hij schraapte zijn keel en verder kwam er niet veel meer uit zijn mond.
'Where are we actually going? You must know you cannot take me somewhere fancy. Not quite sure if you noticed the clothes I am wearing, but they don't look that trendy.' Een mysterieuze glimlach ontstond op zijn gezicht en ik wist dat ik er verder niet veel meer uit kon krijgen. Mee neuriënd op de liedjes van de radio keek ik naar de borden, waar met name een bord mij erg opviel. Het bord waar met grote letters "London" op geschreven stond.
'No Harry, please don't tell me we are going to London!'
'Ok, then I'm not telling you anything.'
'No way, no no no Harry. Not London! What the hell do I have to do in London?'
'You know what I recognized? You say "no" to me quite often.'
'Just in case you won't get delusional.'
'But I found out that I did all the things you told me not to do anyways.'
'Exactly, and see where it brought you, in a car with a girl you've abducted because she didn't want to go with you voluntarily. Hé, that probably is something new isn't it? That someone says no to you? I do understand that it never happened to you before. Is that why you wanted to abduct me? Because I'm different and mysterious and said "no" to you?'
Hij keek mij met mond open aan en ik wist dat ik het enigszins juist had geraden.
'Keep your eyes on the road pretty boy. But I'm fine with it. A bit of excitement in my life won't hurt anyone. So whatever you wanted to do, bring it on.'

Reageer (5)

  • kukeluusje

    ze is in ieder geval niet op haar mond gevallen

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Kieran

    Love it! (:

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    I know what styles want :)

    1 decennium geleden
  • R3V3LATION

    Oeeh. Interessant tijdstip trouwens, haha. Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen