Foto bij 95. | I Love You <3

Enjoy!
Nog 5 en dan heb ik de 100 gehaald! Vet!
xxx

Ik knik. ’En wat ben jij van plan?’ Tom kijkt me grijnzend aan en komt dichter bij zitten. Ik ga lachend wat verder weg zitten. ’Moet je wel blijven zitten!’ Ik schud lachend mijn hoofd. ’Je bent eng.’ Ik sta op van de bank. Tom staat ook op en komt voor me staan. Ik wil net weg lopen als hij me vast neemt en over zijn schouder tilt. ’Tom! Zet me neer!’ Ik voel Tom lachen. Tom loopt weer naar de bank en legt mij er op. Hij komt boven op me zitten en begint me te kietelen. ’TOM! Ophouden! Daar kan ik niet tegen.’ Tom kijkt me lachend aan en houd op. ’Ik wil eerst een kusje.’ Ik glimlach en geef hem een klein kusje op zijn wang. Tom schud zijn hoofd en wijst naar zijn lippen. Ik rol lachend met mijn ogen en geef hem dan een kusje op zijn mond. Ik voel dat Tom zit te grijnzen. Onze zoen gaat al gauw over naar een heerlijke tongzoen. Ik laat me langzaam op de bank zakken en Tom komt boven mij hangen. Ik verbreek de zoen en kijk Tom verliefd aan. ’Ich liebe dich!’ ’Ik houd meer van jou.’ Tom geeft mee een kusje. Al snel voel ik zijn tong over mijn lippen gaan. Ik open mijn mond en al snel vind zijn tong de mijne. We liggen zo nog een tijdje te zoenen en te rollebollen. Tom verbreekt de zoen en komt naast me op de bank liggen. Of eigenlijk achter me. Hij slaat zijn arm om me heen en geeft me kleine kusje is mijn nek en op mijn wang. ’Ik heb zin in de vakantie. Dan gaan wij samen een kamer delen. Gezellig alleen jij en ik.’ ik draai me om, voor zo ver dat gaat en geef Tom een klein kusje op zijn mond. ’Klinkt goed. Jij en ik.’ Tom kijkt me lief aan. Ik probeer een gaap te onderdrukken. ’Ben je moet Schatje?’ Ik knik zielig. Tom staat op. ’Dan gaan wij naar bed’ Hij komt voor me staan en tilt me als een baby op. Ik gil en pak dan Tom stevig vast. ’Eng kind!’ Tom tilt me lachend naar boven, naar zijn kamer. Hij legt me op bed en komt naast me liggen. ’Gaan we in onze kleren slapen?’ Tom schud zijn hoofd en verdwijnt weer. Niet veel later komt hij terug, alleen in een boxer. Hij loopt naar zijn kast en pakt er een T-shirt uit. Hij komt bij me op bed zitten en gaat boven mij hangen.

Reageer (7)

  • xCandyAttack

    weiterrrrrrr:D:D:D




    xxx

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Super!
    Echt het blijft een Cute Story. Because Tom is being Cute xD

    Bij 100 moeten we feestje vieren hé xD komt goed :P [niet... xD]

    Love You & Your Story's!


    P.s. k kom morgen denk ik weer op school. k voel me nog niet goed, maar ik heb geen zin om weer een week thuis te zitten. Beloof niks (A)

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Oeeh wat gaat Tom nou weer doen
    *sneakyblik*
    *wenkbrauwwiebel*
    Sexy Sexy
    Ik weet echt bar weinig te schrijven als reactie
    Ik ben inspiratieloos voor alles
    Maar ik ga ook nog even op je andere stories reageren want ik loop daar ook weer bij achter merk ik ö
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Liehieeeef<3

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Aawh ^^ Schattig,

    en nu op naar de 100 eh :D

    snel verder!<<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen