Rol: onderzoeker
Naam: Linn Severges
Leeftijd: 21, 18 december
Innerlijk: Linn is een vrolijke meid die graag beweegt. Ze is bijna nederlands kampioen in zwemmen. Ze traint hier vaak voor, maar liever niet in een zwembad. Ze traint alleen in de zee. Ze is bijna altijd vrolijk, ze kan goed slechte reacties of zielig emoties van zich afzetten en gaat dan gewoon vrolijk door. Alleen de dood vind zij erg eng. Ze heeft soms een beetje last van een kleine paniekaanval als ze denkt dat ze misschien dood gaat. Dit komt alleen niet zo vaak voor. Linn is na 2 jaar gedumpt door haar vriend, dit was de aanzetting toto dit onderzoek. Ze had het al lang geplant maar hield rekening met andere mensen. Ze leert zo langzamerhand dat je ook goed voor jezelf moet zorgen. Ze heeft alleen wel moeite om haar tweeling zus Jaye achter te laten. Ze zijn beste vriendinnen en doen bijna alles samen. Ze zouden eerst ook samen dit onderzoek leiden maar Jaye mocht helaas niet vanwege haar gezondheid.
Uiterlijk:



Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica: Haar vader heeft vroeger ook hier een onderzoek naar gedaan. Zo kwam Linn ook op het ide om te gaan zwemmen. De reden dat ze alleen maar in de zee zwemt is, zodat, stel er komt een zeemeermin of meerman naar boven, ze die ook kan zien. Ze wist zelf ook dat dit eigenlijk niet kon, maar van het bestaan van Atlantis was ze wel zeker. Ook al had nog nooit iemand het echt gezien.
Extra: Linn heeft een ketting gekregen van zijn vader.


deze staat voor dat liefde de enige sleutel is tot geluk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen