Foto bij I found love in you

vervolg op de vorige xD

ik voelde een arm om me heen en een lekker warm lichaam naast me ik leunde tegen tom aan en snikte hevig hij streelde geruststellend over me rug heen dat voelde zoo goed iemand die je troost na zoveel jaar ik hield langzaam op met huilen tom had een paar kussen op me hoofd gegeven ik werdt zo rustig door hem me rug was iniedergeval goed aan het hlen op alle wonden zaten korstjes ik bleef lekker tegen tom aan ligge en zag bill af en toe glimlachen als die achterom keek eindelijk ware we weer thuis "laat is zien wat je allemaal hebt" zei simone ik liet alles zien en ze gaf me een dikke knuffel "oh jongens denken jullie eraan dat volgende week de niuewe tour begint en jullie nog jullie spullen moeten pakken" even drong er tot me door dat ik vanaf volgende week een nieuwe slaapplaats nodig zal hebben " hey andel zou je misschien mee wille?" "uhm, ja hoor" het ging even allemaal langs me heen ik zag tom naar de telefoon lopen " hey david met tom " " zou een goede vriendin van ons mee kunnen" "ja,ja is goed dooeii" toen die ophing keek die heel blij ik ben dus een goede vriendin haha " je kan mee" en last ging van me schouders af zou alles dan toch goed komen ik keek naar tom even keek ik in ze ogen wauw in die ogen kon je echt verdrinken "ik breng even me spullen naar boven" "ik loop wel even mee dan maak ik wel ruimte voor je in me kast" zei tom meteen daarna liepen we samen naar boven tom maakte ruimte in zijn kast en hielp mij met me spullen erin hangen "vindt je het wel een beetje gezellig hier?" "ja tuurlijk jij en bill zijn echt geweldig en je moeder en gordon zijn zo aardig" we lachte naar elkaar "zin om vanavond met ze tweeën film te kijken?" "ja hoor" ik vindt tom wel erg leuk hij laat me niet bang voelen juist heel goed in de buurt van jongens hij is gewoon geweldig zou ik verliefd zijn ik weet het niet daar is het nog te vroeg voor omdat te zeggen we liepe naar beneden toe Bill kwam hypperactief naar ons toe "morgen gaan we zwemmen" even dacht ik dat de grond onder me voeten wegzakte " ik ga niet mee hoor" " hoezo niet we met gustav georg en tom ze nieuwe flammetje" en daar ging de grond tom had dus een vriendin "en ik heb geen bikini" "oja wacht even" bill pakte een tasje "nu wel ga je mee?" "ik weet het niet hoor!" "toe angel ga mee" pff hoe kom ik hier nou onderuit "oke ik ga mee maar ik wil niet aangestaart worden" "het eten is klaar jongens" riep simone van uit de keuken met ze drieen liepen we naar de eettafel "eetse" iederren viel aan ik at heel rustig tom heeft een vriendin oke ik wist nog niet zeker of ik verlieft was maar toch na het eten hielp ik bill met opruimen "is er iets je kijkt zo droevig" "nee hoor" ik zette een fake smile op en ging veder na 10 minutjes ware we klaar ik ging naar boven ik heb helemaal geen zin meer om film te gaan kijken maarja ik loop de kamer binnen tom was nog beneden in discussie met bill ik deed me pyjama aan en voelde in me broek zaken ik pakte me mp3 eruit en deed de oortjes in en ging op bed ligge met me ogen gesloten ik mekrte niet dat tom binnen was gekomen en naast me was gaan ligge ik schrok me het leplazerus toen hij me aanstoten ik deed de oortjes uiy en zette me mp3 uit "huh wat?" "welke film wil je zien?" "uhm maakt niet zoveel uit" hij pakte een horror en zette hem op hij was best eng dus ik zat 9 van de 10 x onder de dekens eindelijk was die kut film afgelopen ik viel in een heerlijke diepe slaap.

"Angel wakker worden we gaan zo het is half 12" langzaam werdt ik wakker en keek in de ogen van bill.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen