Foto bij Chapter 60

Dit is Carolien :)

Omg, ik kan nie geloven dat ik al aan het 60ste hoofdstuk zit! :D #PROUD
STORY OF MY LIFE IS BTW EEN ZALIG LIED! LOVE IT <3

Zoekend kijk ik om me heen. Krulhaar, bruin haar, zwart haar, rood haar, zelfs paars haar! Maar nergens zie ik een blonde jongen. Ik zucht geïrriteerd en plof in een zetel neer. Verveeld kijk ik rond. Ergens misschien een tijdschrift? Nee, dat hebben ze hier precies niet. Ik zucht weer. “Alles goed?” Ik kijk rond en zie een zwartharige jongen die me aanstaart. Hij was me nog niet eens opgevallen. “Sorry” mompelt hij en wil zich terug focussen op zijn tijdschrift. Hee! Hij heeft er wel één! Ik schud mijn hoofd. Ik heb nog niet geantwoord, merk ik op. “Ja hoor” En een geforceerde glimlach siert mijn gezicht. Hij kijkt me glimlachend aan. “Mijn naam is Matt” Ik knik. “Ik ben Anna” stel ik mezelf voor. “Aangenaam” vul ik mezelf verder aan. Hij grinnikt. “Vanwaar kom je?”vraagt hij dan. “België. Jij?” “Van hier?” Hij tikt met zijn vinger tegen zijn voorhoofd. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik zweer het je, zijn accent is niet Brits. Volgens mij spreekt hij Frans ofzo… “Ik ben echt van hier!” blijft hij volhouden. Ik bliksem hem zowat dood. Neennn! Het kan niet! Hij kijkt me lachend aan. Is hij me nu aan het uitlachen? “Oke, ik kom ook van België… maar dan wel van Wallonië” Nu kijk ik hem knikkend aan. Zie je wel! Zijn accent is Frans! Ik wist het wel! “En spreek je dan echt geen Nederlands?” pruil ik. Hij draait zijn hoofd als teken dat hij niet weet wat hij moet antwoorden. “Een beetje” Jeej! Eindelijk even geen Engels! Ik kijk hem lachend aan. Hij glimlacht verlegen terug. Aww…

Reageer (1)

  • WinnieTheLou

    Awhh xp en ja, story of my life is the best song ever! Sel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen