deel 2

laat een reactie achter

iedereen moet de quizen maken van: desilovebill

ze zijn egt goed xD

laat je een reactie achter ??

jhaaa (x
nee

:::::

rthrdytr
eastryttyys

i'm saved
Heaven Pov.

Ik lig nog lekker te slapen als ik de bel van de voordeur hoor.
Snel sta ik op, ik doe mijn kleren aan, mijn haar goed en make-up op. Ik ga op de keldertrap zitten en probeer te horen wat ze zeggen. Ik kan niet egt verstaan wat ze zeggen want ze praten te zacht. Ongeveer 5 minuten later hoor ik de voordeur open en dicht gaan. Dan hoor ik voetstappen die naar de kelderdeur komen. Ik ben bang, bang dat het mijn moeder is. Dan zie ik de kelderdeur open gaan. En vier geschrokken hoofden komen mijn kant uit. Ik schrik zelf ook als ik zie wie het zijn ‘jullie zijn Tokio Hotel’ zeg ik verbaast. ‘ja dat klopt en wie ben jij?’ vraagt Georg. ‘Ik ben Heaven’ zeg ik. ‘hoe kom je hier dan?’ vraagt tom. ‘nou ik ben bij mijn geboorte hier in deze kelder gestopt’ zeg ik. ‘OMG!!!’ zeggen ze alle vier tegelijk. ‘maar wie heeft je erin gestopt dan?’ vraagt bill. ‘mijn moeder ze woont in dit huis en ik woon in de kelder’ zeg ik. ‘dus dan is mijn tante jou moeder?’ vraagt Georg. ‘dat klopt maar als ze thuis komt en ze merkt dat wij elkaar hebben gesproken en gezien dan heb ik een heel groot probleem’ zeg ik. ‘dat begrijp ik’ zegt gustav. ‘wacht ik leg een briefje neer dat onze manager heeft gebeld en dat we meteen moeten komen.’ Zegt Georg. ‘en wat wou je dan doen?’ vraag ik ‘jou meenemen en naar onze manager gaan en alles uitleggen en dan nemen we je mee op tour en al die dingen want, ik kan je hier gewoon niet achterlaten toch jongens’ zegt Georg. ‘klopt helemaal’ zeggen ze allemaal. ‘oke dan pak ik even wat kleren en shit en dan kom ik eraan is dat goed?’ vraag ik. ‘nou ik denk dat daar geen tijd voor is want mijn tante en jou moeder komt er zo aan’ zegt Georg. ‘ow nou opschieten dan’ zeg ik gehaast. Tom en bill brengen me naar de auto, Georg schrijft een briefje en gustav belt hun manager op. ‘ga maar alvast zitten dan kan je tante je niet zien als ze thuis komt’ zegt tom ‘oke’ zeg ik. Dan komen Georg en gustav ook naar buiten en iedereen stapt in.

nee
verkeerde uitkomst

Reageer (3)

  • McInsane

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!
    egt leuk geschreven!!!

    -xo-

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Heftig x')
    Ontsnappen aan je eige ma xD
    Snel verder :)
    <33

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    snel verder
    -xxx- desi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen